בני יהודה וסכנין הודיעו: מורי ושאייבו יישרו את ההדורים

דן מורי, דור ג'אן, איציק עזוז
דן מורי, דור ג'אן, איציק עזוז | אודי ציטיאט

הבלם הואשם כמי שקילל בצורה גזענית את החלוץ, אולם טען בפני חבריו עוד לפני שהשניים שוחחו: "אמרתי לו 'פאק יו', עושים לי עוול". המועדונים מסרו: "מדובר באי הבנה, את סיימו את השיחה ברוח טובה"

(גודל טקסט)

בני יהודה הפסידה אמש (שבת) 2:1 לבני סכנין בדוחא במשחק ללא קהל וקטעה רצף של שני ניצחונות, אך למרות ההפסד מקומה של הקבוצה בפלייאוף העליון מובטח וכעת ינסו הכתומים לשפר עמדות בשני המשחקים שנותרו עד סיום הליגה הסדירה.

במועדון עסקו הבוקר בהאשמות של אנשי סכנין כלפי הבלם דן מורי, על כך שלטענתם אמר לחלוץ סכנין איברהים שאייבו "קוף שחור", בזמן שהחלוץ ירד באיטיות מהמגרש בעת שהוחלף לקראת הסיום. כבר אמש הכחישו בבני יהודה את הדברים והבוקר שוחח מורי עם חבריו לקבוצה ואמר להם: "אני בהלם מההאשמות. קמתי הבוקר ואני קורא את הדברים האלה, לא היה ולא נברא. אמרתי לו 'פאק יו' ולא יותר מזה. יש טראש טוק בין שחקנים ואני מוכן ללכת להיבדק בפוליגרף. עושים לי עוול וממציאים דברים".

זמן קצר לאחר מכן מסרו המועדונים הודעה משותפת שבה נכתב: "הבוקר התקיימה שיחה בין שחקן בני יהודה, דן מורי, לשחקנה של בני סכנין, שאיבו איברהים לאלה. במהלך השיחה הבהיר מורי בפני איברהים כי לא אמר שום הערה גזענית כלפיו וכי מדובר בסך הכל באי הבנה. השניים סיימו את השיחה ברוח טובה".

גם בבני יהודה יצאו להגנתו של הבלם עוד לפני השיחה בין השניים שכבר התפייסו: "עשינו את הבדיקות שלנו כבר בסיום המשחק. דן הוא אחד השחקנים הכי הוגנים בקבוצה ומדובר בבחור זהב, שלא ידבר ככה לעולם, לא לשחקן יריב ולא לאף אחד. מדובר בהאשמות חריפות וחמורות וחבל מאוד שמשחק שהתנהל בצורה ספורטיבית והוגנת משני הצדדים מסתיים בהאשמות חסרות שחר".


מורי. הצהיר שהוא מוכן להיבדק בפוליגרף (אודי ציטיאט)

השבוע תפגוש הקבוצה את הפועל עפולה, בגומלין רבע גמר גביע המדינה, אליו תגיע ביתרון של 0:2 מהמשחק הראשון. בבני יהודה מאמינים שיאקוב סילבסטר, שלא שיחק אמש בשל מחלה, ישוב להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי