צפו בתקציר: שני בישולים לממן ב-1:2 של ב"ש על חדרה

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

האורחת לא הבריקה אבל הקשר הצליח לתרגם שני איבודי כדור של העולה החדשה תוך שלוש דקות למסירות עבור זריהן (18) ושהר (20). לוסיו רק צימק (82). אביטן הורחק בתוספת הזמן והאלופה בדרך לפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

יריבה בהזמנה או ערב שבו הכול הולך לך בקלות, ובעצם מה זה משנה? הפועל באר שבע דילגה בקלילות על פני חדרה בדרך לפלייאוף ההולם את מידותיה והיא יכולה להגביה את הרף. סגנות וכרטיס לאירופה ימתיקו במשהו את העונה המרירה של האלופה היוצאת.

  

הסיפור של חדרה בנתניה נגמר בתוך שלוש דקות. שני איבודי כדור של המארחת, תורגמו לבישולים מתוצרת חנן ממן. בדקה ה-18 ניב זריהן כבש באלגנטיות, שער ראשון לכשרון האשדודי, במדי ב"ש, נגד שוער שלא לובש את האפודה של בית"ר ירושלים. כעבור דקה הגיע תורו של בן שהר להוריד את הקוף מהגב. השתלטות אלגנטית, בעיטה מדויקת לפינה והכדור השני צלל ברשת של אוסטין אג'ידה. שהר חגג באקסטזה שער שדה ראשון מאז ה-4 בדצמבר.

 

לוסיו מרינאו מסתובב המון זמן עם בטן מלאה. הברזילאי טוען שלא ספרו אותו בטרנר, שנפרדו ממנו בקרירות. למזלה של חדרה, לוסיו ידע להפנות את המטענים השליליים לאפיקים חיוביים. הגולים שלו שווים עוד עונה בליגה. המרפק לפניו של שיר צדק בדקה ה-6 היה שווה צהוב כהה. בדקה ה-54 לוסיו הדביק כדור לגופו של אוהד לויטה, והמשיך להטריד את לואי טאהא וצדק עד שמצא את הרשת בנגיחה (דקה 82). 



ניב זריהן, חנן ממן ובן ביטון חוגגים (דני מרון)

 

ברק בכר ערבב את חפיסת הקלפים, הוריד את אורן ביטון לספסל והציב את חאתם עבד אלחמיד בעמדת המגן השמאלי. מי שהרים גבה, הוריד אותה במהירות לנוכח ביצועיו הטובים של הבלם שהוסט שמאלה. פעם אחת, בדקה ה-64, הוא עלה אפילו לעזרת ההתקפה וכמעט כבש. נייג'ל האסלביינק תפס את המשבצת שפינה חן עזרא לאחר ששבר את ידו, ולא הבריק במיוחד. קווין טאפוקו שעזב את חדרה תמורת סכום נכבד התכבד לפני השריקה בחולצה ממוסגרת, הוקרה על תרומתו לחדרה – וחזר לספסל של בכר. 

 

ניסו אביטן הורחק בתוספת הזמן אחרי שזרק כמה מילים מיותרות לכיוון השופט זיו אדלר. כשיירגע, עליו להסביר לשחקניו שכדורגל משחקים 26 מחזורים, ושעם מחמאות לא הולכים לפיצוציה. בקצב הזה הפלייאוף התחתון עלול לארח את אוסטין אג'ידה ומנשה זלקה, מותר להם להתעניין ברצינות בתוצאות של סכנין ואשדוד. 


 

הרכבים
הפועל באר שבע:
אוהד לויטה, בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, שיר צדק, ג'ון אוגו, מרואן קבהא, ניב זריהן (מאור מליקסון 68), חנן ממן (עדן בן בסט 80), בן שהר, נייג'ל האסלביינק (אריק סאבו 58).


הפועל חדרה
: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין פרץ, ויסאם רבאח, עמית כהן, נייתן אודווה (יונתן אליאס 61), עדן קארצב, ג'ורג' פוציבה, אליאל פרץ (דובב גבאי 46), איילון אלמוג, לוסיו. 



ניסו אביטן (דני מרון)



ברק בכר (דני מרון)



נייג'ל האסלביינק ודיא לבאבידי (דני מרון)


מהלך המשחק

לאחר רבע שעה מנומנמת, בדקה ה-18 חנן ממן השתלט על כדור טועה של חדרה והתקדם לכיוון הרחבה ובתזמון מושלם מצא את ניב זריהן שבעט מדוייק והכניע את אוסטין אג'ידה, 0:1 לאלופה. שתי דקות לאחר מכן היתרון הוכפל, שוב אחרי טעות בהגנה של העולה החדשה חנן ממן פרץ קדימה ומסר מצויין לבן שהר שכבש את השני של באר שבע. השחקנים של אביטן בהלם.  



ניב זריהן חוגג את השער הראשון (דני מרון)



בן שהר חוגג את השער השני (דני מרון)


בדקה ה-28 השחקנים של חדרה יצאו להתקפה מתפרצת ראשונה שהסתיימה בבעיטה לשער של נייתן אודווה אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה.



חנן ממן עם שני בישולים בישולים ב-3 דקות (דני מרון)


רבע שעה מפתיחת המחצית השנייה חאתם עבד אלחמיד פרץ קדימה וקיבל את הכדור לבד מול אג'ידה אבל השוער הניגרי הוותיק הדף נהדר את הבעיטה של הבלם. שמונה דקות לסיום, עדן קארצב הגביה מצד ימין לתוך הרחבה כדור שפגע בהגנת באר שבע והגיע אל לוסיו שבנגיחה הכניע את לויטה וצימק את התוצאה ל-2:1.



דובב גבאי (דני מרון)



לוסיו חוגג שער מצמק מול האקסית (דני מרון)



ניסו אביטן עצבני לאחר שאדלר הרחיק אותו בתוספת הזמן (דני מרון)



שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל (דני מרון)









 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי