המחאה הסתיימה: ברק אברמוב נפגש עם אוהדי בני יהודה

ברק אברמוב
ברק אברמוב | עדי אבישי

הבעלים נועד עם נציגים מארגון "צבא האריות" והחליט לבטל את התביעה נגד אלי ביסו, בתמורה להתנצלות פומבית ומסודרת של האוהד. מבחינה מקצועית, סילבסטר ישוב מחר להרכב הכתומים בגומלין רבע גמר הגביע

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

ברק אברמוב, הבעלים של בני יהודה, נפגש הערב (שני) עם מספר נציגים של ארגון האוהדים "צבא האריות" במטרה לשים סוף לסכסוך המתמשך בין הצדדים ונראה שבסיומה הוחלט לצאת לדרך חדשה. מתחילת העונה, כזכור, קיימת מחאה של חלק מהקהל הכתום והדבר החריף אחרי מכירתו של החלוץ ירדן שועה למכבי חיפה.

הבשורה הגדולה שיוצאת מהפגישה היא שהבעלים אברמוב הסכים כצעד מחווה מצידו לבטל את התביעה נגד האוהד אלי ביסו, דבר שהפך לאחד מסלעי המחלוקת הגדולה בין הצדדים, בתמורה להתנצלות פומבית ומסודרת של האוהד.

כזכור, בעונה שעברה ובעקבות הודעת הכפשות של האוהד כלפי הבעלים, החליט אברמוב להגיש תביעת דיבה כנגד האוהד ולמרות מסע התנצלויות ותחנונים מצד האוהד עצמו ואוהדים נוספים, לא הסכים לוותר על התביעה. הערב, בהמשך לשיחה הטובה בין הצדדים, במהלכה התחייבו האוהדים לסיים את המחאה ולהחזיר את הצבע הכתום ליציעי בני יהודה, הסכים כאמור אברמוב לוותר על התביעה.

בצד המקצועי, תארח מחר בני יהודה את הפועל עפולה במסגרת הגומלין ברבע גמר גביע המדינה אחרי ניצחון החוץ 0:2 במשחק הראשון. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לשחק בהרכב חזק, במטרה לעבור בשלום את המשחק ולהעפיל לחצי הגמר. יאקוב סילבסטר שהחלים ממחלה ישוב להרכב במקום פייסל מוליץ'.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, עמית ביטון, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס (יובל אשכנזי), דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר.


סוף המחאה? אוהדי בני יהודה 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי