בלבול: "תנאי מזג האוויר היו קשים מאוד, הרוח הקשתה עלינו"

מרקו בלבול, שרון מימר
מרקו בלבול, שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:0 המאכזב בדרבי נגד הפועל חיפה: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל הגענו להזדמנויות בשביל לנצח". על עומרי גלזר שנפצע: "נתפס לו הגב, זה קורה". על ירדן שועה: "יתרום לנו רבות בעתיד"

(גודל טקסט)

הפועל ומכבי נפרדו הערב (שני) ב-0:0 די מאכזב בדרבי החיפאי שנעל את המחזור ה-24 בליגת העל לעיני 25,100 אוהדים שציפו להרבה יותר. לפני פתיחת המשחק נרשמה דרמה גדולה כאשר גיל אופק הוזעק לשער של הירוקים דקות  לאחר שעומרי גלזר נפצע בגבו בחימום. האדומים לא הצליחו לנצל זאת והכי קרוב לכיבוש היה בן אז'ובל שבעט לעמוד (58).

מרקו בלבול סיכם: "היה חסר לנו שער, אבל אני חושב שתנאי מזג האוויר היו קשים והרוח הקשתה מאוד על המשחק שלא התעלה לרמה גבוהה. שלטנו והגענו להזדמנויות עד הדקה ה-70, אך היה משחק קשה מול יריבה מאורגנת, טקטית ופיזית. באנו בשביל לנצח והגישה הייתה טובה, אבל לצערי לא הצלחנו לשמח את הקהל הפעם והפנים שלנו כבר קדימה".

על גיל אופק שפתח במקום עומרי גלזר: "קודם כל, פציעות הן חלק מהמשחק. עשינו הרבה רוטציה בגלל הרחקות ופציעות, גיל היה מצוין וטוב. הגב של עומרי נתפס וזה יכול לקרות".

על ירדן שועה ששוב עלה מהספסל: "בכל משחק אני מציב את התלכיד הטוב ביותר עבור אותו משחק. יש לנו הרבה מאוד שחקנים ואנחנו משתמשים בכולם. מי שעולה מהספסל צריך לעבוד ולנסות להביא את השינוי. למה שחקן כזה או אחר לא משחק? אני מנסה לרוץ עם תלכיד. כל הרכש שלנו התאקלם בצורה נפלאה. הם נקלטו בצורה טובה ומכבי חיפה זה בית חם שיודע לקלוט שחקנים וירדן עוד יתרום לנו רבות בעתיד".


שוב לא פתח בהרכב. ירדן שועה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי