"בלבול עלה עם הרכב לא מתאים". מנדז'ק זומן לנבחרת קמרון

רסמוס סיוסטדט, גבריאל תאמאש, קארים פריי
רסמוס סיוסטדט, גבריאל תאמאש, קארים פריי | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה שוב לא הצליחו לנצח את הפועל בדרבי ובמועדון אמרו אחרי ה-0:0 המאכזב: "באו אלפי אוהדים שציפו לכדורגל מרהיב". שועה עשוי לפתוח כבר בשבת נגד סכנין, הקשר הקמרוני קיבל זימון לנבחרתו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה שוב לא הצליחה לנצח דרבי במסגרת הליגה, עשויה לסגור כמעט שלוש שנים בלי ניצחון על הפועל חיפה אחרי ה-0:0 המאכזב אתמול (שני) בסמי עופר. הירוקים יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו המאופס בדרבי, כאשר מצד אחד מרקו בלבול ממשיך עם מאזן מרשים של משחקים ללא הפסד, אבל מצד שני הקבוצה הציגה את אחד המשחקים הכי חלשים בתקופה האחרונה.

עיקר הטענות מופנות לחלק ההתקפי ולמאמן מרקו בלבול, שעל פי חלק מאנשי המועדון עלה עם הרכב בעייתי. "מרקו עלה עם חשש גדול ועם הרכב זהיר מדי. זה לא מתאים למכבי חיפה. הגיע קהל גדול שרצה לראות כדורגל מרהיב ונכון שהקבוצה לא הפסידה, אבל הקהל יצא מאכזב". במועדון הופתעו מכך שצמד החלוצים מוחמד עוואד וירדן שועה פתחו את המשחק על הספסל ועל כך אמרו: "זה רק מוריד להם ביטחון וחבל שזה יתפספס".

לפחות במקרה של שועה נראה כי בקרוב תשתנה המגמה והחלוץ עשוי לפתוח כבר בשבת מול בני סכנין. מי שזכו למחמאות היו המגן רמי גרשון, הקשר נטע לביא והשוער גיל אופק. האחרון עלה לשחק רק ברגע האחרון לאחר שהשוער עומרי גלזר היה אמור לפתוח, אך נפצע בחימום. בחיפה טוענים כי גלזר מתח את השריר בגב ולכן אינו יכול היה לקחת חלק במשחק ושיבחו את מאמן השוערים גיורא אנטמן שלאורך התקופה האחרונה מחזק גם את אופק וגם לפני המשחק ערך אנטמן שיחה עם השוער השלישי כדי להוסיף לו ביטחון.


שועה. נגד סכנין הוא כבר יזכה לקבל את חולצת ההרכב? (מאור אלקסלסי)

בכרמל מקווים כי כבר במשחק הקרוב מול בני סכנין יגיע השינוי המיוחל כאשר השוער גיא חיימוב והמגן ארנסט מאבוקה יחזרו להרכב מהשעיית צהובים. "מאבוקה הפך לשחקן החשוב שלנו בחודש האחרון וחסרונו הורגש יותר מכולם" אמרו בחיפה. אגב, בקבוצה גיחכו מהחגיגות של הבלם הרומני גבריאל תמאש שהצטרף בסיום המשחק לשירי האוהדים נגד מכבי חיפה ואמרו: "הוא ממשיך בפרובוקציה שלו, אבל זה לא מעניין אותנו".

עוד במכבי חיפה קשר הקבוצה ג'ורג' מנדז'ק זומן רשמית לסגל נבחרת קמרון לקראת המשחק נגד איי קומורוס, שייערך בתאריך 23.3. זאת במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה לאומות בקיץ הקרוב. בנוסף תקיים קמרון משחק ידידות בתאריך 26.3, היריבה טרם נקבעה.


ייצג את נבחרת קמרון בחוד מרץ. ג'ורג' מנדז'ק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי