גורם באשדוד: "למכבי תל אביב לא צפוי משחק קל נגדנו"

משה אוחיון
משה אוחיון | לירון מולדובן

בקבוצה מעיר הנמל רוצים לצמק את הפער בתחתית ולהוציא נקודות גם נגד מוליכת הליגה. רייכרט ויעקובוביץ' יעמדו לרשותו של אוחיון, טום בן זקן ישאר באנגליה לצורך השיקום מהניתוח ברצועות הברך

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

שחקני מ.ס אשדוד קיבלו היום (שלישי) יום חופשי לקראת המשחק בשבת באצטדיון הי"א נגד מכבי תל אביב. אשדוד העבירה למכבי תל אביב 2500 כרטיסים ובמועדון מצפים לחמשת אלפים צופים. מצבת הפצועים התקצרה ולרשות המאמנים משה אוחיון ואבי בוחבוט יעמדו בן רייכרט ויובל יעקובוביץ'.

מי שימשיך להיעדר הוא שחקן הרכש ז'והאן מרסיאל שהגיע פצוע ממכבי פתח תקווה, כשירותו של שגיב יחזקאל תתברר רק באימון המסכם. הקפטן טום בן זקן שעבר ניתוח ברצועות הברך בלונדון לפני שבועיים ימשיך לשהות באנגליה בשבועות הקרובים ויעבור שם את השיקום כדי להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה.

באשדוד רוצים להמשיך בקצב צבירת הנקודות לאחר שהשיגו שבע בשלושת במשחקים האחרונים, כדי לצמק את הפער שכרגע עומד על שלוש נקודות ממכבי פתח תקווה והפועל תל אביב וארבע מהפועל רעננה. גורם בקבוצה: "מכבי תל אביב תגיע לאצטדיון הי"א ללא הפסד העונה. מדובר בקבוצה שהיום היא מעל כל ליגת העל. בעונה שעברה המשחק באשדוד הסתיים ללא שערים. אנחנו צריכים כל נקודה ולא צפוי למכבי תל אביב משחק קל והם יודעים זאת" 


משה אוחיון. (לירון מולדובן)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי