אלי טביב: "לא הייתי מאפשר למאמן שלי לפתוח במערך של בלבול"

מרקו בלבול, אלי טביב
מרקו בלבול, אלי טביב | ספורט1

בעלי בית"ר ירושלים לשעבר, ניתח את הדרבי חיפאי ברדיו של 103FM: "ראיתי שתי קבוצות שפוחדות להפסיד, בעברי אמרתי להרבה מאמנים להחליף מערכים". וגם: על הסיכויים של קבוצתו הקודמת להעפיל לפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

אחרי המשחק המאכזב בין הפועל חיפה למכבי חיפה בסמי עופר אמש (שני) שהסתיים בתיקו 0:0, עלה הערב אלי טביב לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על המערך הזהיר של שני המאמנים.

אלי טביב פתח את דבריו ואמר: "בדרבי ראיתי שתי קבוצות שפוחדות להפסיד, לדעתי מכבי חיפה לא צריכה לעלות עם הרכב כזה פחדני עם שלושה בלמים. ואם כן אז חובה לפתוח מגנים תוקפים כמו מאבוקה".

"הם היו צריכים לשחק 4-3-3, הם שיחקו עם שני שחקני כנף במקום חלוצים, ואני יכול לומר לומר מניסיון אישי שרוקאביצה צריך לשחק באגף ורואים את זה לפי המספרים שלו העונה, כשהוא היה אצלי הוא כבש 14 שערים בעונה. מכבי חיפה ניהלה את המשחק בצורה כושלת, אם אתה רוצה לנצח את המשחק אתה צריך להכניס את שועה, ולשים את פריי בצד ימין ורוקאביצה בצד שמאל".


"אצלנו מאמנים מפחדים להפסיד". מרקו בלבול עם שרון מימר (מאור אלקסלסי)

אם היית הבעלים של בלבול היית מתערב: "ברור, אמרתי להרבה מאמינים להחליף מערכים, לפני כל משחק הייתי יושב עם מאמן ואם הייתי רואה מערך כזה לא הייתי מאפשר לו לעלות איתו. זאת טעות אחת. טעות שנייה הייתה בחילופים, ואם היו משחקים עם שני בלמים ומשאירים את אבו פאני מכבי חיפה הייתה טובה יותר. אצלנו מאמנים מפחדים להפסיד".

על המשחק של גיל אופק: "אני קורא בעיתונים שהוא היה טוב, לא בעטו לעברו בעיטה אחת למסגרת, גם הפועל חיפה הייתה צריכה לנצח את המשחק, הם שיחקו רק עם חלוץ אחר ועם שחקן כנף. נס זמיר שהיה צריך לפתוח נכנס רק במחצית השנייה".

בית"ר יכולה לעלות לפלייאוף העליון: "קודם כל זה שהם מאמנים זה טוב, הם מתמודדים על הכרטיס עם הפועל חיפה והפועל חדרה אבל הכל יכול להיות, ככה אני חושב".


"בית"ר ירושלים יכולה לעלות לפלייאוף העליון" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי