רוטמן חתם לעונה בבית"ר ירושלים, קינדה שוחרר מביה"ח

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

קשר מכבי פתח תקווה יסיים את חוזהו ויעבור בקיץ לבירה, בקבוצתו דורשים דמי השבחה. שחקן הקבוצה שנפגע בגרונו שמע מרופאיו כי העובדה שנשאר על הדשא נגד רעננה סיכנה את בריאותו ועלולה הייתה להוביל לפגיעה חמורה

(גודל טקסט)

גדי קינדה, קשרה של בית"ר ירושלים, שוחרר הבוקר (רביעי) מבית החולים 'אסותא' באשדוד לאחר ארבעה ימים של טיפול והשגחה ויתייצב לאימון הקבוצה בהמשך, אולם בבירה טוענים שהוא עדיין בספק למשחק הקרוב בשבת נגד מכבי נתניה (20:25 בספורט4).

כזכור, אושפז קינדה ביום ראשון לאחר שנפגע בגרונו במהלך המשחק נגד הפועל רעננה בשבת, כאשר במהלך הימים האחרונים סבל מבצקות בגרון, איבד את קולו וכמעט לא יכול היה לדבר. מסתבר שקינדה, שנפגע בדקות הראשונות במשחק, המשיך לשחק עד שריקת הסיום, למרות הפגיעה והמכה שספג. הרופאים שטיפלו השבוע בקשר הסבירו לו שהישארותו על המגרש, אחרי המכה והחבלה שספג, הייתה מסוכנת מאוד ופגיעה נוספת באיזור, יכולה הייתה לפגוע בצורה קשה בקנה הנשימה ולסכן אותו מאוד. קינדה עבר כאמור סדרת טיפולים והבוקר אושר לו להשתחרר. על פי התכנון צפוי קינדה להגיע לאימון הקבוצה, אך הוא עדין בספק גדול למשחק החשוב נגד מכבי נתניה.

עוד בבירה, הבוקר הודיעה הקבוצה על החתמתו של הקשר בן ה-22 לירן רוטמן ממכבי פתח תקווה, שיסיים את חוזהו ויעבור ללא תמורה. לפי הודעת המועדון הוא חתם לעונה אחת, עונת המשחקים 2019/20. העונה הוא רשם 12 הופעות בלבד, פתח בהרכב פעמיים ולזכותו שער אחד ומאז הגעת גיא לוזון נפגע מעמדו בקבוצה. 

במכבי פתח תקווה כבר אומרים כי ידרשו עבור השחקן דמי השבחה, לאור העובדה שהצטרף למועדון עוד בסוף גיל נוער, כמו במקרה לידור כהן שנמכר לבית"ר ירושלים בתחילת עונת 2014-2015. בזמנו הציעו במכבי פ"ת ללידור כהן חוזה משודרג אחרי שחתם בבית"ר ירושלים, דבר שהקטין את פערי השכר בין ההצעות והגדיל את דמי ההשבחה שקיבלה הקבוצה (1.2 מיליון שקלים) וכעת במלאבס מתכוונים לפעול בצורה דומה גם בנוגע לרוטמן, נודע לספורט1.


רוטמן. חתם בבית"ר ירושלים, קבוצת נעוריו תדרוש דמי השבחה (עדי אבישי)

במקביל, בבית"ר ממשיכים להביע אופטימיות לגבי הסיכויים להשתלב במקום השישי בעוד שני מחזורים, מה שיוביל לפלייאוף העליון. לאנשי הקבוצה ברור שהדברים אינם תלויים בהם וכדי שיהיה שבריר של סיכוי, בית"ר צריכה לנצח את שני המשחקים הקרובים שעוד נותרו, בחוץ נגד נתניה ובבית נגד הפועל תל אביב ואז לחכות למעידות של הפועל חדרה והפועל חיפה, שמתמודדות גם הן על המקום השישי.

הבלם טל בן חיים, סיים לרצות עונש הרחקה וצפוי לשוב להרכב בשבת, כמו גם אנתוני וארן שהחלים כמעט לגמרי מהפציעה, וצפוי לפתוח במקום מיחאיי וודוץ, החלוץ הרומני שמאכזב עד כה.


קינדה. עדיין בספק למשחק החשוב בשבת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי