בחדרה הקפיאו את השיחות עם אביטן, שהורחק ממשחק אחד

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

המאמן זכה לאחרונה להצעה לחתום לחמש שנים, אבל לספורט1 נודע שמספר חברי הנהלה חדשים מתנגדים למהלך. מאוחר יותר נקנס ב-2000 שקלים בבית הדין וקיבל השעיה של שלושה משחקים על תנאי, זלקה הורחק משני משחקים

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תשחק הערב (רביעי) במשחק השני של רבע גמר הגביע מול מועדון ספורט כפר קאסם, במה שמוגדר כאחד המשחקים ההיסטוריים של המועדון בשנים האחרונות. "אין ספק שהגעה לחצי הגמר ואולי אף מעבר לזה תסמן עוד יותר את השיא של העונה הזאת" אמרו בחדרה.

עוד לפני המשחק ניסו אביטן ומנשה זלקה עמדו היום לדין בעקבות המשחק מול הפועל באר שבע. המאמן שהורחק על יציאה מהאזור הטכני קיבל הרחקה למשחק אחד, שלושה משחקים על תנאי וקנס של אלפיים שקלים. מנשה זלקה קיבל הרחקה לשני משחקים בעקבות התלונות כלפי השופט זיו אלדר לאחר שריקת הסיום. אביטן וזלקה כאמור ייעדרו מהמשחק הערב מול כפר קאסם והקשר ייעדר גם ממשחק הליגה מול הפועל רעננה ביום ראשון.

בנושא אחר, בהפועל חדרה החליטו להקפיא בשלב זה את השיחות מול אביטן על חוזה לחמש שנים. חלק מגורמים בהנהלה, בעיקר כאלו שנבחרו לאחרונה כחבריה החדשים, מתנגדים לחוזה ארוך טווח עם המאמן מתוך חשש שהתחייבות שכזו יכולה לגרום להוצאות כלכליות כבדות. כידוע, לאביטן יש חוזה לעונה הבאה, אבל היו"ר לשעבר והיועץ המקצועי החדש אורן גולן הציעו למאמן חוזה חדש, והדבר כאמור זוכה להתנגדות. 


קיבל עונש מינימלי. ניסו אביטן (דני מרון)

בקרב אותם מתנגדים בהנהלה הסבירו, כי למרות ההערכה הגדולה לה זוכה אביטן על העונה הנוכחית, ישנה ירידה חדה ביכולת הקבוצה בסיבוב השני, ולכן אין כל צורך להחתים את המאמן למספר שנים. "אביטן הוא מאמן מאוד ראוי שעשה היסטוריה מחדרה, אבל גם בשבילו וגם בשבילנו טוב שנתקדם שלב אחרי שלב", אמר אחד מחברי ההנהלה. אגב, גם בסביבתו של המאמן מעדיפים לקבל החלטה לקראת סיום העונה.



מהפועל חדרה נמסר בתגובה:
"השיחות לא הוקפאו, ממתינים לפגישה משותפת בנוכחות המשקיפה. חבל שערב משחק היסטורי של המועדון בוחרים להתעסק בספקולציות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי