בית"ר ירושלים עוקבת אחרי דן ביטון, שמועמד גם למכבי חיפה

מיגל ויטור מול דן ביטון
מיגל ויטור מול דן ביטון | דני מרון

בבירה מעוניינים לצרף את קשר מ.ס אשדוד כבר בעונה הבאה, אבל גם הירוקים לוטשים עיניים ועשויים לנסות לצרפו. אופטימיות לקראת שבת: "בטוחים שאפשר להיות הראשונים שמנצחים את מכבי תל אביב" (18:20 בספורט3)

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תנסה להפוך לקבוצה הראשונה שתנצח את מכבי תל אביב בליגה העונה, כשהשתיים ייפגשו בשבת (18:20, ישיר בספורט3). בקבוצה לא מתבלבלים ויודעים, כי תוצאת התיקו המאופסת של הצהובים במשחק הגביע אמש אינה משקפת באמת את יכולתה של מוליכת הליגה, וכי ההרכב יהיה שונה לחלוטין במשחק מולם. ולמרות זאת, בקבוצה מעיר הנמל מאמינים כי הם יכולים לעשות תוצאה טובה שתהווה המשך ישיר ליכולת הטובה משלושת המשחקים האחרונים.


"אנחנו שומעים את הקולות ממכבי תל אביב הטוענים כי אצטדיון הי"א הוא הקשה ביותר עבורם. זה לא יבלבל אותנו. אנחנו יודעים מי זאת מכבי תל אביב ובטוחים כי המאמנים משה אוחיון ואבי בוחבוט יכינו את הקבוצה במטרה לנצח", סיכם גורם באשדוד, והדגיש את חשיבות לו"ז המשחקים של קבוצות התחתית: "אנחנו משחקים יום לפני הפועל רעננה, מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב. כל נקודה של אשדוד תלחיץ אותם לקראת יום ראשון".


מבחינה מקצועית, הבלם עוביידה חאטב ייעדר בשני המשחקים הקרובים בשל שילוב של כרטיסים צהובים ואדום. ומי שאמור לתפוס את מקומו במרכז ההגנה הוא גיל כהן. באשדוד מאמינים כי הקישור ההתקפי הבנוי על רועי גורדנה ודן ביטון יוכל להוות גורם מכריע במשחק. ביטון, אגב, נמצא במעקב של בית"ר ירושלים שחושקת בשרותיו לעונה הבאה, כשגם מכבי חיפה מוזכרת כמועמדת לקלוט את הקשר, שיימכר רק אם אשדוד תרד לליגה הלאומית בסיום העונה.



באשדוד סומכים עליו שיכין את הקבוצה במטרה לנצח. משה אוחיון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי