תמאש לאוהדי מכבי חיפה: "אמא שלי מוסרת לכם תודה"

גבריאל תאמאש
גבריאל תאמאש | מאור אלקסלסי

הבלם הרומני של הפועל חיפה העלה פוסט פרובוקטיבי לאינסטגרם לאחר הקללות שספג מהאוהדים הירוקים בדרבי. מכבי בתגובה: "מיותר, רדוד ובעיקר ילדותי"

(גודל טקסט)
אירועי הדרבי החיפאי ביום שני האחרון ממשיכים להכות גלים, בעיקר מחוץ למגרש. על היכולת החלשה שהציגו 2 הקבוצות על כר הדשא, המשחק ההגנתי השמרני של המאמנים, וה-0:0 המאכזב דובר לא מעט בימים האחרונים, אבל הערב הסערה נוצרה דווקא ברשתות החברתיות.


בלמה הרומני של הפועל חיפה, גבריאל תמאש העלה פוסט לאינסטגרם, בו הוא הודה לאוהדי מכבי חיפה שקיללו את אמו לאורך המשחק. בפוסט עצמו רואים את הבלם עומד מעל איור של שחקן מכבי חיפה משתחווה, ועורר הדים רבים ברשתות החברתיות, ולא פחות מ-3,175 תגובות (נכון לכתיבת שורות אלו) 



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by GABRIEL TAMAS (@gabrieltamasofficial) on



מכבי חיפה הוציאו תגובה הערב: "מיותר, רדוד ובעיקר ילדותי. במועדון גדול או כזה המכבד עצמו, שחקנים נוהגים בכבוד ולא כאחרון האוהדים. בציר היסטורית היריבים שלנו, לא ייחקק כאחד הראויים, אלא כקוריוז פתטי. קוראים לאוהדים שלנו לא לייחס לכסילות זו חשיבות".


מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג: "תאמאש לא עשה שום דבר רע, בסך הכל מסר תודה בשם אמו. איפה כל המתרעמים? לא שמענו אותם מרימים קול זעקה כאשר האוהדים של מכבי חיפה צעקו רוב המשחק 'רובי מת'. תאמאש הוא בן אדם פרטי ולא עשה משהו חריג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי