לביא: "סרט הקפטן לא מעמיס עלי, זו אחריות ואני מודע למשמעות"

נטע לביא
נטע לביא | דני מרון

הקשר ענה לשאלות הגולשים בעמוד הטוויטר הרשמי של מכבי חיפה: "מקווה שיום אחד אוכל להיות בשורה אחת עם השמות הגדולים". ההתאקלמות של שחקני הרכש: "רואים שהם התחברו - חדר ההלבשה שלנו בריא"

(גודל טקסט)
לפני משחק הליגה נגד בני סכנין בסמי עופר (שבת ב-15:45, שידור ישיר בספורט3), נטע לביא ענה הערב (חמישי) לשאלות הגולשים בעמוד הטוויטר הרשמי של מכבי חיפה ודיבר על סרט הקפטן, ההתאקלמות של שחקני הרכש ומערכת היחסים עם ג'ורג' מנדז'ק.


סרט הקפטן: "קודם כל, באמת כבוד גדול עבורי. באמת חלום שמתגשם. לא חושב שזה מעמיס עלי. אני יודע שיש לי אחריות וזה לא רק לשים את הסרט על היד. גדלתי במועדון ואני יודע מה המשמעות של להיות קפטן מכבי חיפה ואני באמת מקווה שיום אחד אוכל להיות בשורה אחת עם השמות הגדולים שהוזכרו כמו אריק בנאדו, יניב קטן ודקל קינן".


ההתאקלמות של שחקני הרכש שהגיעו בינואר: "קיבלנו את כולם בחום ובאהבה. מהרגע הראשון נתנו להם להרגיש בבית ורואים שהם התחברו. חדר ההלבשה שלנו מאוד בריא ושמח וזה עוזר לנו להשתפר מקצועית על המגרש. האמת כל 'כפר גלים' כולל הצוות המקצועי והניהולי מגובש ומחובר למען הצלחת המועדון".


‍✈️ Hello this is your captain speaking

היום בשעה 17:00 יתארח כאן קפטן ©️ נטע לביא ויענה על כמה מהשאלות שלכם.

אז מה הייתם רוצים לשאול את #קפטנטע ? pic.twitter.com/gWVAxGfaJM

— Maccabi Haifa FC (@mhfootballclub) February 28, 2019


מערכת היחסים עם מנדז'ק
: "היחסים ביני לבין ג'ורג' מעולים. יש הרבה מה ללמוד ממנו מבחינה מקצועית, הוא עבר המון בקריירה ושיחק ליד שחקנים גדולים. בכלל היחסים עם כולם מצוינים ואנחנו שומרים אחד על השני כמו שהתכוונתי בתשובה הקודמת".


עמדה מועדפת: "אין לי תפקיד מועדף, איפה שהמאמן ישים אותי אני אעשה את הכי טוב שלי".


מדוע קראו לך נטע: "ממה שאני זוכר אמא שלי אוהבת את השם. הוא בא משורש של נטיעת עצים אבל מלבד זה אין סיבה מיוחדת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי