בהפועל ב"ש קוראים להרצוג לזמן את אלחמיד לנבחרת

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | מאיר אבן חיים

בלם האלופה היוצאת נחשב לאחד השחקנים היציבים בקבוצה והציפייה בבירת הנגב היא שיזכה גם לחולצת ההרכב במוקדמות יורו 2020. מליקסון יחזור להרכב נגד הפועל חיפה, צדק ישמור על מקומו ב-11

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע זכתה בקמפיין ליגת האומות לייצוג מרשים בנבחרת ישראל, כאשר שישה משחקניה זומנו לסגל של אנדי הרצוג. לקראת הזימונים לקמפיין מוקדמות יורו 2020 מבינים בטרנר שכמות הזימונים תופחת הפעם בצורה משמעותית, ועדיין מצפים לייצוג הולם. שם אחד הפך לקונצנזוס: בסביבת הפועל באר שבע גוברים הקולות הקוראים למאמן הנבחרת להורות על זימונו של חאתם אלחמיד.

בשנה וחצי האחרונות הוכיח אלחמיד שרכישתו ממועדון ספורט אשדוד הייתה מוצדקת. אחרי שהתאושש מפציעה בשרירי הבטן, חזר להרכב של ברק בכר ושיפר את יכולתו בצורה דרמטית. בעונה הנוכחית, כשכמה מחבריו לקבוצה חוו ירידה תלולה בכושרם שהשתלבה עם הנסיגה הכוללת בביצועיה של האלופה היוצאת, אלחמיד המשיך לספק את הסחורה. "אי של יציבות", אומרים עליו ב"בית האדום". אלחמיד זומן בעבר לסגל הרחב, אבל ראה בלמים אחרים עולים במקומו למגרש. עכשיו טוענים בסביבתו שהגיע הזמן לזמן אותו לנבחרת ולהסתייע בשירותיו לא רק במשחקונים הפנימיים.

אפרים דוידי, בלם הנבחרת לשעבר, מצרף את שמו לרשימת הממליצים: "חאתם בכושר מצוין, לדעתי הוא הבלם מספר 1 בארץ כרגע. אין בלמים יותר טובים ממנו. כל שם אחר שנזרק באוויר, לא ברמה שלו. אין מה להשוות. לאף אחד מהבלמים האחרים בליגה, ואלה שנהיו בלמים מאולתרים, אין את המהירות ואת הפיזיות שלו. שחקן כמוהו שיכול לשחק בכמה תפקידים הוא נכס לכל מאמן. אם אני אנדי הרצוג, אני לוקח את חאתם בשתי ידיים. ואתה יודע מה, לא רק בסגל יש לו מקום, הוא צריך להיות ב-11".


"אי שח יציבות". בהפועל באר שבע מחמיאים לאלחמיד (דני מרון)

בתוך כך, הפועל באר שבע משלימה את הכנותיה לקראת משחקה ביום שני מול הפועל חיפה. מאור מליקסון חוזר לתמונת ההרכב ועשוי לתפוס את מקומו של נייג'ל האסלביינק המאכזב. לואי טאהא מוצהב וייעדר, שיר צדק צפוי לשמור על מקומו ב-11.

משחק האימון נגד קבוצת הנוער, שנועד לאפשר למיכאל אוחנה המתקאמבק לחזור לעניינים, הופסק אתמול בגלל הגשם. המשחק יתקיים בהזדמנות הקרובה ותינתן בו הזדמנות גם לבלם מיגל ויטור למתוח את איבריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי