זמיר עשוי לשוב להרכב נגד הפועל ב"ש על חשבונו של חוזז

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה מאוכזבת מהיכולת של המושאל ממכבי תל אביב בשבועיים האחרונים. יואב כץ חושש מטרנר אבל אופטימי: "אנחנו יכולים לנצח שם". במועדון הופתעו מהדרישה של מכבי חיפה להעמיד את תאמאש לדין

(גודל טקסט)

הפועל חיפה המשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני (21:00). האדומים מבינים כי ישנה חשיבות רבה מבחינתם לקרב בטרנר וזאת מכיוון שחיפה רוצה מקום בפלייאוף העליון וכדי להיות שם חייבים חניכיו של שרון מימר לחזור עם נקודות מבירת הנגב.

הבעלים יואב כץ אמר לקראת המשחק: "יחסי כוחות שווים אבל היתרון של באר שבע כי זה בבית שלהם. הם כמעט ולא הפסידו במשחק הבית אבל אני מקווה שנדע להתגבר עליהם ואני מאמין שנוכל לחזור עם ניצחון".


מתן חוזז עשוי לרדת לספסל (דני מרון)

מבחינה מקצועית המאמן שרון מימר טרם החליט אם לבצע שינויים בהרכב אבל נראה כי המגן דור מלול יחזור להרכב על חשבונו של לירן סרדל ונראה כי יהיו גם שינויים בחלק ההתקפי. חלוץ מתן חוזז שמפגין יכולת לא טובה בשבועיים האחרונים עשוי לרדת לספסל ואילו נס זמיר צפוי לפתוח במקומו. גם גיא חדידה עשוי לרדת לספסל ואילו גל אראל צפוי לפתוח במקומו.

בינתיים גם בצד האדום טרם נרגעו מהתגובות סביב הפוסט של הבלם גבריאל תאמאש. כזכור האחרון הגיש תלונה במשטרה לאחר שהתלונן על כך שקיבל איומים על חייו. מעבר לכך במועדון הופתעו מהדרישה של מכבי חיפה להעמיד את השחקן לדין. "עדיף שמכבי חיפה תתעסק בשחקנים שלה ולא תלמד איך לחנך אותנו ואת השחקנים שלנו" אמרו בהפועל חיפה.

"עדיף שמכבי חיפה תתעסק בשחקנים שלה". גבריאל תאמאש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי