מאבק על המקום בהרכב הפועל ת"א לקראת מכבי פ"ת

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים יארחו מחר (ראשון ב-20:15, שידור ישיר בספורט1) את החבורה של גיא לוזון, כאשר כל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך אותם. זיקרי צפוי לפתוח, התלבטות בין הירש לעאבד. בקישור, מאבק משולש על עמדה אחת

(גודל טקסט)

כאשר רק שלוש נקודות מפרידות בינה לבין המקום שמוביל בסיום העונה לליגה הלאומית, הפועל תל אביב הלחוצה תארח מחר (ראשון ב-20:15, שידור ישיר בספורט1) את מכבי פתח תקווה, לה מאזן נקודות זהה לזה של האדומים.

הבשורה המעודדת הגיעה מכיוונו של המגן השמאלי מרווין פירסמן שהחלים ויעלה ב-11 של קובי רפואה. "תרגלנו מספר הרכבים שונים וההחלטה תתקבל רק ביום ראשון לקראת האספה המסכמת", סיפר גורם בצוות המקצועי. "אולי יהיה שינוי אחד בקישור ובהתקפה והם יתבצעו בהתאם למערך של היריבה".

החלק האחורי יורכב מעידן כהן, מרווין פירסמן, אוראל דגני ואדי גוטליב. בקישור מובטח מקומם של קלאודמייר פריירה ורמזי ספורי כאשר על המקום הנוסף נאבקים ניר לקס, שי אליאס ועמנואל באוטנג. בחלק הקדמי יעלה נריוס ואלסקיס כשעל המקומות לצידו נאבקים רועי זיקרי, שחר הירש, אחמד עאבד וג'וזף גנדה. הראשון מקבל כרגע עדיפות ועל העמדה הנוספת מתחרים הירש ועאבד.

גורם בהפועל תל אביב אמר: "נשארו עוד שני מחזורים לסיום העונה הסדירה והמטרה היא להיכנס לפלייאוף התחתון כאשר אנחנו מדורגים בין ארבע המובילות – מה שיבטיח לנו ארבעה משחקי בית מתוך שבעה מפגשים".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודומיר פריירה, ניר לקס (עמנואל בואטנג), רמזי ספורי, רועי זיקרי , אחמד עאבד (שחר הירש), נריוס ואלסקיס.


מרווין פירסמן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי