צפו בתקציר: הפסד שני ברציפות לבני יהודה, 1:0 בבית לקריית שמונה

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

עדן שמיר כבש כבר תוך 10 דקות והכתומים, שראו את הטבלה מלמעלה לפני פחות מחודש, איבדו גובה בצמרת לאחר משחק חלש במושבה. ניצחון ראשון לצפוניים לאחר חמישה מחזורים

(גודל טקסט)

עד לפני לא הרבה זמן בני יהודה היתה במקום השני, הציגה יכולת נהדרת והיתה מתמודדת בטוחה על כרטיס לאירופה. היום (שבת) היא ספגה הפסד שני ברציפות עם 1:0 ביתי לקריית שמונה ופתאום היא עשויה לאבד את המקום הרביעי ובאופן תיאורטי עוד יכולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף העליון.

על רקע המתיחות בין ברק אברמוב לאוהדים, הכתומים אירחו את הקבוצה הצפונית שניצחה רק משחק אחד משמונת האחרונים. למרות ההבדלים בכושר ובמיקום בטבלה, בני יהודה לא הראתה שום עליונות על הדשא ונתנה לאורחת לעשות כרצונה. קריית שמונה עצמה לא הבריקה, אבל שער מוקדם של עדן שמיר בדקה ה-10 הספיק לה כדי לעלות ליתרון, והיא שמרה עליו למרות החמצת פנדל (48) ולחץ אדיר של המארחת בדקות הסיום, ולהשיג את שלוש הנקודות היקרות שמרחיקות אותה עוד צעד מהתחתית הבוערת ונותנות לה סיכוי גם אם קלוש להשתחל לשישייה הראשונה.

תומר קשטן אמר לאחר המשחק: " זה ניצחון חשוב מאוד כי בשבועות האחרונים לא צברנו נקודות והתקרבנו למקום שממנו יורדים ליגה. אז זה חשוב לביטחון של הקבוצה ולקצב צבירת הנקודות. עשינו את זה בלידת עכוז אבל בסופו של דבר אני מאושר שניצחנו. החמצנו הרבה ולא כבשנו פנדל, אבל העיקר הניצחון".

כובש השער עדן שמיר: "הגענו וידענו שאנחנו חייבים לצאת עם שלוש נקודות. שמח שזה הייתי אני, אבל הניצחון זה העיקר כי הוא נותן לנו המון אוויר. ידענו שאנחנו חייבים את הנקודות אז אנחנו שמחים. תומר והצוות עשו עבודה נהדרת לקראת המשחק, המחצית הראשונה היתה טובה והיינו יכולים לסיים עם יותר מ-0:1, אחרי הפנדל הלכנו אחורה אבל בסופו של דבר השלמנו את המשימה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס סיפר: "לא סיימנו טוב, הגענו להמון מצבים אבל לא השכלנו לדחוף את הראש ואת הרגל בזמן המתאים וזה מה שהיה חסר. חבל, כי באמת במחצית השנייה היינו שווים נקודה. היה משחק רע שלנו. אולי בגלל המחצית השנייה הגיעה לנו נקודה אבל לאורך כל המשחק הגיע להם את הניצחון".

"נצטרך לחשוב ולראות את התוצאות שיהיו השבוע כדי לראות שאנחנו בפלייאוף העליון", הוסיף אבוקסיס, "אנחנו נמשיך ונעבוד קשה. יש רצון בקרב השחקנים, אבל השער המהיר הכניס אותנו להלם ולא התאוששנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי