אכזבה בסכנין: "אם אנחנו רוצים להישאר בליגה, חייבים לכבוש"

מוחמד אבו פאני, שלומי אזולאי
מוחמד אבו פאני, שלומי אזולאי | מאור אלקסלסי

לאחר ה-1:0 למכבי חיפה, ביקורת במועדון על החלק ההתקפי, דרסיליה: "היינו צריכים להבקיע". דרמה סביב הכללתו של אזולאי בסגל, ניסיון להכשיר את גאדיר לבאר שבע

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בבני סכנין לאחר ההפסד אתמול (שבת) 2:0 בחוץ נגד מכבי חיפה, כאשר עיקר האכזבה באה בשל החלק ההתקפי של הקבוצה ששחקניה הגיעו למספר רב של מצבים אבל לא הצליחו להכניע את השוער גיא חיימוב.

למרות שהקבוצה הציגה משחק טוב, בצוות המקצועי זעמו על כך ששחקני ההתקפה לא כבשו ולו שער אחד. "אם אנחנו רוצים להישאר בליגה, אנחנו חייבים לכבוש. השחקנים עשו את המקסימום אבל זה לא הספיק", אמרו בסכנין. המאמן גיורגי דרסיליה התייחס לכך ואמר: "היינו צריכים להבקיע אבל זה לא קרה". במועדון הסבירו כי מעתה צריכה סכנין לנצח בעיקר במשחקי הבית, כאשר כבר בשבוע הבא תארח את הפועל באר שבע.

הסיפור הביזארי היה סביב החלוץ שלומי אזולאי. האחרון היה חולה בימים האחרונים ואף לקח כדורים, ולפני המשחק חששו לכלול את החלוץ בסגל וכמעט והוא נגרע ברגע האחרון. לבסוף הוחלט להשאירו לאחר שהוסבר כי הכדור האחרון נלקח כ-48 שעות לפני המשחק. במועדון התייעצו עם הגורמים הרלוונטים והחליטו להשאירו בהרכב הראשון. בנוסף אזולאי אף התלונן על צמרמורות בחימום למשחק אבל כאמור השלים תשעים דקות. לאחר המשחק הוזמן השחקן לבדיקות בחומרים אסורים. "ההחלטה הייתה ונותרה של אזולאי והוא החליט לעלות", הודו במועדון. כעת מקווים כי החלוץ ייבדק ולא יימצאו בו חומרים אסורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי