איביץ': "חושב על האליפות ועל הגביע, לא על ליגת האלופות"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב עדיין מסרב להתרגש, גם אחרי ה-0:2 על אשדוד: "שיחקנו כדורגל ממושמע". על ג'ראפי: "שחקן מעניין". אצילי חגג: "שמח שחזרתי לעצמי". השחקנים חגגו למיכה יום הולדת בחדר ההלבשה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב צלחה גם את המחזור ה-25 והיא עדיין ללא הפסד העונה, הפעם לאחר ניצחון 0:2 על מ.ס. אשדוד אתמול (שבת) במגרש עליו אמר הקפטן שרן ייני שהוא הקשה ביותר עבור מכבי תל אביב בליגת העל. שחקני הקבוצה ניצבו בסיום המשחק דקות ארוכות מול 2,300 אוהדי הקבוצה שהגיעו לאצטדיון והניפו אל על את דור מיכה, שבחדר ההלבשה זכה להפתעה לכבוד יום הולדתו ה–27 בדמות עוגה לפנים.

במכבי תל אביב מכירים בעובדה שהשוער פרדראג ראיקוביץ' עשוי לעזוב בקיץ למועדון באירופה, ובמקביל כבר נעשות בדיקות לצרף שוער זר בקיץ ושוער ישראלי, כשאחד המועמדים להגיע הוא שוער אשדוד יואב ג'ראפי. המאמן ולדימיר איביץ' נתן אתמול רמז ראשון לעניין שהוא מגלה ביואב ג'ראפי כשאמר: "השוער של אשדוד נתן משחק טוב. הוא שחקן מעניין".

המחשבות על ליגת האלופות: "אני לא חושב עכשיו על ליגת האלופות, אלא על האליפות ועל הגביע. יש לנו את שתי המטרות האלו העונה וכשיגיע הזמן, נחשוב על הצ'מפיונס".

איביץ'
איביץ' "יש לנו שתי מטרות העונה" (לירון מולדובן)

על כובש הצמד עומר אצילי: "אצילי עזר לנו מאוד בעבר. אני שמח שהוא כבש היום צמד. מה שחשוב זה העבודה על המגרש, לא רק הגולים. אנחנו מצפים מאצילי להבקיע שערים".

היריבה: "אשדוד היא קבוצה טובה שלקחה לא מעט נקודות במשחקים האחרונים. יש להם שלושה שחקנים מהירים בחלק הקדמי. הגיע לנו הניצחון ובדקות רבות שיחקנו כדורגל טוב, ממושמע ומרוכז".

אצילי עצמו סיפר: "שמח שחזרתי לעצמי, היו משחקים שהייתי פחות מעורב כי אי אפשר להיות תמיד בשיא. אין ירידת מתח בשל האליפות הקרבה, אנחנו משחקים ממשחק למשחק נראים טוב ורוצים שימשיך כך כי אנחנו שחקנים מקצוענים ולכולם יש מטרות ,רוצים לשחק ונהנים מאוד. התחרות על ההרכב גורמת לכך שבכל אימון נותנים 100% ולי ספציפית זה עושה טוב. מבחינתי אין שחקן עונה אחד, כי לכולנו לכול הקבוצה מגיע להיות שחקן העונה".

אצילי ומיכה. לשניהם היו סיבות לחגוג (לירון מולדובן)
אצילי ומיכה. לשניהם היו סיבות לחגוג (לירון מולדובן)

על המאמן: "איביץ' הוא מהמאמנים הטובים ביותר שהייתי איתם, במיוחד בארץ".

הקשר דן גלזר לא נכלל אתמול בסגל בשל דלקת קטנה בגיד הברך, והוא יחזור בתוך מספר ימים לאימונים. יונתן כהן, שסיים עונש הרחקה בשל כרטיס אדום, ישוב לסגל הרחב.

המשחק הבא והאחרון בליגה הסדירה יהיה נגד בני יהודה באצטדיון בנתניה, ולאחריו יקבעו עשרת משחקי הפליאוף העליון לאחר שכל המשחקים והדירוגים יושלמו בקרב שש קבוצות הפליאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי