מעמדו של קלינגר התערער, בן חיים: "הוא לא אשם במצב"

בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים | אריאל שלום

משה חוגג, בעלי בית"ר, לא אהב את היכולת ב-3:1 לנתניה, אבל הבהיר שעתיד המאמן ייקבע רק לקראת סיום העונה. במועדון שוב טענו לקיפוח, אך הודו: "יכולים להאשים רק את עצמנו". הבלם, בוזגלו ו-ורד פרסמו פוסטים

(גודל טקסט)
הלם גדול בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד אמש (שבת) 3:1 למכבי נתניה, שחיסל כמעט סופית את סיכויי הקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון. בית"ר מרוחקת שלוש נקודות מהמקום השישי וכעת זקוקה לנס – תסריט כמעט בלתי אפשרי שיכלול ניצחון על הפועל תל אביב במחזור הסיום של הליגה, בנוסף שני הפסדים של הפועל חדרה במשחקים שנותרו לה ובנוסף לכך שהפועל חיפה תיקח רק נקודה בשני המשחקים שנותרו לה ותיקו של קרית שמונה במשחקה האחרון נגד מכבי חיפה.


"כנראה שזה מה שאנחנו שווים העונה", אמר גורם במועדון בעקבות ההפסד. "זה נכון ששוב קופחנו על ידי השופטים, ושוב לא נשרק פנדל ברור לטובתנו, אבל זה משחק שהיינו חייבים לנצח, בכל צורה ובכל דרך. פספסנו יותר מדי הזדמנויות בחודשים האחרונים להצטרף לחלק העליון ואנחנו יכולים להאשים קודם כל ולפני הכל את עצמנו", הוסיף הגורם.


בעקבות ההפסד והעובדה שבית"ר תשחק כמעט בוודאות בפלייאוף התחתון, התערער מאוד מעמדו של המאמן ניר קלינגר, בכל הנוגע לעונה הבאה. אמש ולראשונה מאז שהגיע לקבוצה וחילץ אותה מהמקום האחרון בטבלה, ספג קלינגר קריאות "תתפטר תתפטר" מהאוהדים. בסיום אף המתינו כמה עשרות מחוץ למתחם חדרי ההלבשה בנתניה, קיללו את המאמן וגם מספר שחקנים, תוך שהם זועמים על ההפסד והיכולת הלא טובה. מי שספג את מרבית האש מהקהל מבין השחקנים היה המגן שמואל שיימן, שהציג משחק חלש והרחקה גרועה שלו הולידה את ההתקפה בדרך לשוויון של נתניה בפתיחת המשחק.



קלינגר. הקהל מאבד אמון (אריאל שלום)


קלינגר חתום אמנם על חוזה גם לעונה הבאה, אך הבעלים משה חוגג מאוכזב מאוד מכך שלמרות ההשקעה הכספית הגדולה שלו וצירוף שחקנים לא מעטים בינואר, הדבר לא בא לידי ביטוי בתוצאות ונקודות מספיקות על הדשא. חוגג נראה עצבני מאוד במהלך המשחק ולא אהב לראות את היכולת של שחקניו, בעיקר בחלק ההגנתי. בסיום מיהר הבעלים לעזוב את האצטדיון ואפילו לא ירד לחדר ההלבשה של הקבוצה, כפי שהוא נוהג לעשות בדרך כלל.


בסביבתו של חוגג מבהירים במפורש שהוא טרם החליט לגבי עתידו של המאמן קלינגר ומה שישפיע יותר מהכל, זה איך בית"ר תיראה במשחקים עד סיום העונה. מבחינת חוגג, גם אם בית"ר תעפיל בסופו של דבר לפלייאוף העליון, אבל תיראה רע ותמשיך להפסיד משחקים, הוא לא ימשיך עם קלינגר לעונה נוספת. מצד שני גם אם הקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון, אבל תשחק טוב ותנצח את מרבית המשחקים, זה יעניק קרדיט מחודש למאמן.



אוחנה וחוגג. החלטות יתקבלו לקראת סיום העונה (דני מרון)


בבית"ר שוב היו טענות קשות לשופט זיו אדלר, על כך שלא שרק לפנדל אחרי נגיעת יד של אביב אברהם ברחבה, במצב של 1:2 לנתניה, במחצית השנייה. בנוסף כעסו בבית"ר על אישור השער השלישי של נתניה וטענו שעוד לפני כיבוש על ידי אביב אברהם, היה צריך השיפוט להבחין בנבדל של פאטוס בצ'יראי, שחזר מנבדל והפריע לתנועה של הבלם מיקי סירושטיין במהלך שהביא בסיום לשער השלישי של נתניה.


"נמאס כבר מהטעויות האלה שמכריעות משחקים, עוד משחק ועוד שיפוט בושה וחרפה", אמר שחקן בקבוצה. "יכול להיות שלא קיבלנו פנדל מתחילת העונה? זו שערורייה. איך תמיד שורקים נגדנו לפנדלים גבוליים וממציאים פנדלים שלא שלא היו ומצד שני אנחנו לא מקבלים שריקות שבוע אחרי שבוע לטובתנו. אם נחשב את כל הטעויות הברורות שהיו נגדנו במשחקים האחרונים, אנחנו לפחות עם עוד שש נקודות והמצב שלנו היה אחר לגמרי", הוסיף השחקן.


עידן ורד
פרסם בחשבונו האישי באינסטגרם: "בית"ר ירושלים זה מועדון שחייב להיות בצמרת הכדורגל הישראלי ולהוביל כל הזמן. רצינו ולא הצלחנו- אכזבנו את הבעלים, את הקהל ואת עצמנו, אין כאן מי שאשם יותר, יש אחריות על כולם. אנחנו השחקנים הראשונים להודות בכך".


גם הבלם טל בן חיים כתב: "אני לא מקבל את העניין של הפלת אשמה על המאמן. זה הכי קל ובעיקר לא נכון. ניר קלינגר מכין אותנו בצורה מצויית לכל משחק ואנחנו אלו שלא מיישמים. אנחנו השחקנים צריכים להביט היטב במראה- האחריות עלינו, אין מקום להאשים את המאמן או כל בעל תפקיד אחר במועדון. אני כותב את הדברים האלה בכאב גדול ויכול להבטיח לכל מי שבית"ר חשובה ויקרה לו שנעשה הכל כדי לתקן".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה לא הזמן לעשות סיכומים אבל יש דברים שצריכים להיות ברורים לכולם! 80% מהסגל שהחל את העונה ונטל חלק במחנה האימון לא איתנו היום. בזמן שכל קבוצות הליגה התגבשו, עברו מחנה אימון ואף עבדו על שיטות משחק, אנחנו היינו בתפר של החלפת בעלים, נסיון לבנות קבוצה טלאי על טלאי ואף אחד לא ידע מה יהיה גורלה של הקבוצה. מאמן פוטר ושוב היתה תחלופה של שחקנים. אני לא מקבל את העניין של הפלת אשמה על המאמן. זה הכי קל ובעיקר לא נכון. ניר קלינגר מכין אותנו בצורה מצויינת לכל משחק ואנחנו אלו שלא מיישמים. אנחנו השחקנים צריכים להביט היטב במראה- האחריות עלינו, אין מקום להאשים את המאמן או כל בעל תפקיד אחר במועדון. אני כותב את הדברים האלה בכאב גדול ויכול להבטיח לכל מי שבית"ר חשובה ויקרה לו שנעשה הכל כדי לתקן את הדברים. @fcbeitar

A post shared by Tal Ben Haim (@talbenhaim26) on

 
 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אין תירוצים, אין הסברים- בית"ר ירושלים זה מועדון שחייב להיות בצמרת הכדורגל הישראלי ולהוביל כל הזמן. רצינו ולא הצלחנו- אכזבנו את הבעלים, את הקהל ואת עצמנו, אין כאן מי שאשם יותר, יש אחריות על כולם. אנחנו השחקנים הראשונים להודות בכך. זה חלק ממחזור חיים של כל מועדוני הכדורגל בעולם ולצערנו העונה גם שלנו. התקופה הזאת מגלה שהיעדים כנראה השתנו, אבל תמיד נמשיך לתת 100 אחוז . ביחד הגענו לכאן ורק יחד נתחיל את המסע חזרה למרכז הבמה ⚽️ @fcbeitar

A post shared by Idan Vered (@idanvered_8) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בואו לא ננסה לברוח או למרוח את המציאות, השנה אנחנו לא מספיק טובים. נכון, יש לנו סגל עם שחקנים מצוינים אבל לוקח זמן לדברים להתחבר, לצערי יותר מידי זמן. אני רואה שכולם מחפשים אשמים אבל האחריות היא עלינו בלבד. אכזבנו את הבעלים, אכזבנו את המאמן ובעיקר, אנחנו מאכזבים את הקהל. לכל אחד יש חלק , מי יותר ומי פחות אבל כולנו כקבוצה אשמים. להרים ידיים זה ממש לא בלקסיקון ועכשיו צריך להסתכל למציאות בעיניים ועם הרבה מלחמה להחזיר את המועדון לאן שהוא שייך @fcbeitar

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי