צפו בתקציר: רעננה סיבכה את חדרה עם 0:1 ברמת-גן

קייס גאנם, בן והבה, אור דסה
קייס גאנם, בן והבה, אור דסה | אריאל שלום

קייס גאנם כבש את שער הניצחון של המארחת (45) שנצמדה לבית"ר ירושלים ויכולה תאורטית לפנטז על המקום השישי. השחקנים של אביטן כבר לא תלויים בעצמם ויחזיקו אצבעות לבאר שבע במשחק מול הפועל חיפה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגת העל המשיך הערב (ראשון), כשהפועל רעננה ניצחה 0:1 את הפועל חדרה באצטדיון רמת גן וסיבכה את התוכניות של העולה החדשה שרוצה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון.


השחקנים של קורצקי עלו לכר הדשא במטרה להילחם ולברוח מהתחתית, סמוך לשריקה למחצית הפועל רעננה באה על שכרה ועלתה ליתרון מוצדק אחרי שקייס גאנם ניצל ערבובייה ברחבה של חדרה שנוצרה מכדור קרן וכבש את השער היחיד במשחק (45).


למרות ההפסד, הפועל חדרה עדיין נמצאת במקום השישי שכמובן מוביל לפלייאוף העליון, אך היא כבר לא תלויה בעצמה והפועל חיפה תוכל לעקוף אותה מחר אם תצליח לנצח את הפועל באר שבע בטרנר.


בצד המנצח, רעננה יכולה להיות מרוצה אחרי שברחה קצת מהתחתית הבוערת ונצמדה לבית"ר ירושלים עם 29 נקודות, וגם מהעובדה שתאורטית השחקנים של מנחם קורצקי עדיין יכולים להשתחל לשישיה הראשונה, אם כי במועדון מהשרון מבינים כי לשם כך דרוש תרחיש כמעט הזוי, והם כנראה יאלצו להסתפק בהבטחת ההישארות בליגה בשלב כמה שיותר מוקדם.   


הרכבים:
הפועל רעננה: 
אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין ,מירקו אורמוש, אור דסה (מאור ג'רסי 74), קייס גאנם (עידו דוידוב 87), כארם ארשיד (מרטין זמאן 74).


הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, עמית כהן, דויד מתיאוס, ירין פרץ, מקסים גרצ'קין, ג'ורג' פוצ'יבה, עדן קארצב, נייתן אודווה (אליאל פרץ 38), סלים עמאש (ויטלי גנון 60), אילון אלמוג (דובב גבאי 74) ולוסיו.



מנחם קורצקי (אריאל שלום)



ניסו אביטן (דני מרון)


מהלך המשחק

שמונה דקות משריקת הפתיחה ניסיון ראשון רציני של האורחים, עדן קארצב מצא את נייתן אודווה שבעט את הכדור ישר לידיים של אסף צור. 10 דקות לאחר מכן אור דסה כמעט והעלה את קורצקי ליתרון, הקשר הצליח להגיע לכדור גובה ברחבה במרכז הרחבה אך בעט לתוך הגוף של אוסטין אג'ידה שהיה במקום והציל שער בטוח.



אוסטין אג'ידה (דני מרון)

על סף המחצית הלחץ של רעננה השתלם. הגנת חדרה לא הסתדרה עם כדור קרן, דסה בעט והכדור הגיע לקייס גאנם שהסתער את הריבאונד וכבש את שער היתרון. 


אליאל פרץ (לירון מולדובן)



שלוש דקות בתוך המחצית השנייה חדרה ניסתה להשיג את השוויון. התקפה של האורחים הסתיימה עם הגבהה לתוך הרחבה שמצאה את הראש של לוסיו שנגח מעל המסגרת. 



אביחי ידין (עדי אבישי)


בדקה ה-63 ויטלי גנון שנכנס כמחליף במקום סלים עמאש מצא את אילון אלמוג מחוץ לרחבה, החלוץ הצעיר היה קרוב אבל הכדור שלו עבר בסמוך לעמוד של אסף צור. בדקה ה-90 דובב גבאי סובב כדור חופשי מ-25 מטרים וכמעט קבע שוויון, אלא שאסף צור זינק נהדר ודאג להשאיר את הנקודות בבית.










מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי