ממן: "חדר ההלבשה שמח". אלונה ברקת במסר לאוהדים

חנן ממן
חנן ממן | אריאל שלום

קשר האלופה לקראת הפועל חיפה (שני ב-21:00): "בטוח שנעשה את העבודה". בכר: "ויטור התחיל להתאמן איתנו, מקווה שכבר בשבוע הבא אוחנה יוכל להשתלב". הבעלים לקהל: "תקציב המועדון לא יושפע מהצטרפותי לפוליטיקה"

(גודל טקסט)
כשהיא סופרת שני ניצחונות רצופים על בית"ר ירושלים והפועל חדרה, הפועל באר שבע רוצה להמשיך במומנטום החיובי במשחק המרכזי מחר (שני ב-21:00) נגד הפועל חיפה. לפני זמן קצר דיברו המאמן ברק בכר והקשר חנן ממן במסיבת העיתונאים המפגש עם הקבוצה של שרון מימר באצטדיון טרנר, לאחר שהמשחק הראשון ביניהן העונה הסתיים ב-4:4 מטורף בסמי עופר.


אחרי מסיבת העיתונאים בעלת המועדון אלונה ברקת העבירה מסר לאוהדי הפועל באר שבע: "תקציב המועדון בשנים הקרובות לא יושפע מהצטרפותי לפוליטיקה הארצית. אמרתי פעם ופעמיים כי אמשיך לעמוד מאחורי הקבוצה ונעמיד תקציב לקבוצה שתתמודד על תארים ותשתייך לצמרת הגבוהה. כחברת כנסת אדאג שזה יקרה לא רק בכדורגל אלא בכל התחומים".


ברק בכר פתח את דבריו: "עבר הרבה מאז המשחק האחרון נגד הפועל חיפה. זה היה משחק משוגע. אחת המחציות הראשונות היותר טובות שלנו העונה, אבל לצערי לא ניצחנו. שיחקנו נגד קבוצה טובה ואנחנו יודעים שהפועל חיפה מסוכנת למרות שהיא לא ניצחה במשחקים האחרונים. זו קבוצה שתבוא לשחק כדורגל ולהתקיף, היאויכולה לנצח כל קבוצה בליגה. נצטרך להמשיך את הדברים הטובים שהיו במשחקים האחרונים אבל לשפר דברים אחרים כמו משחק ההגנה".


חשוב לי להדגיש: "תקציב המועדון בשנים הקרובות לא יושפע מהצטרפותי לפוליטיקה הארצית. אמרתי פעם ופעמיים כי אמשיך לעמוד מאחורי הקבוצה ונעמיד תקציב לקבוצה שתתמודד על תארים ותשתייך לצמרת הגבוהה. כחברת כנסת אדאג שזה יקרה לא רק בכדורגל אלא בכל התחומים."

— אלונה ברקת – Alona Barkat (@alonabarkat) March 3, 2019



חשיבות הניצחון השלישי ברציפות: "הדבר הכי חשוב הוא לנצח מול הקהל שלנו והתמיכה שלהם. אנחנו רוצים לייצר מומנטום ולעשות משחק טוב. לא מסתכלים קדימה יותר".


השינוי אצל השחקנים במשך העונה: "לנצח זה תמיד טוב, אבל לא תמיד מה שמרגישים במהלך השבוע זה מה שקורה במשחק. הרבה פעמים הרגשנו טוב במהלך השבוע ולא ניצחנו. צריך לנצל את התמיכה של הקהל. היו הרבה דברים טובים במשחקים האחרונים. היו גם דקות לא טובות, אבל אני בוחר לקחת את הגישה שהשתנתה לטובה ואת הרצון".



ברק בכר (דני מרון)


רמת הדריכות: "השחקנים הבינו שהם צריכים לקחת על עצמם יותר בטח בדקות פחות טובות. רואים גם לפי המדדים שהם טובים יותר ורוצים יותר וזה הבסיס כי לשחק כדורגל הם יודעים".


על טרנר: "הקהל כל השנה תומך אבל מה שהיה מול בית"ר זה משהו שקשה להישאר אדיש אליו, זה נתן לשחקנים תמיכה אדירה. אנחנו בטוחים שגם מחר הוא יבוא ויתמוך".


מצבת הפצועים: "מליקסון כשיר ב-100%. מיגל כבר התחיל להתאמן אתמול בפעם ראשונה עם הקבוצה ואני מקווה שכבר במשחק הבא נוכל לשלב אותו. מיכאל אוחנה מתאמן רגיל. הכנו לו משחק אימון מול הנוער, אבל תנאי מזג האוויר לא אפשרו לנו. אם לא מחר, אז אני מקווה שכבר בשבוע הבא הוא יוכל להשתלב".


חנן ממן שנמצא בכושר טוב התייצב לצד מאמנו והתייחס למאזן הכוחות: "אני חושב שהפועל חיפה קבוצה מצוינת ומאומנת, אבל אני בטוח שאחרי שני ניצחונות רצופים הקהל ידחוף אותנו מהדקה הראשונה ועד האחרונה".



חנן ממן (דני מרון)


מה שעבר על הקבוצה ועליו באופן אישי: "עברנו הרבה. גם מבחינה אישית וגם קבוצתית, אבל צריך לדעת שהכדורגל ממשיך וצריך לתת הכל בכל אימון. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו בקבוצה כמו הפועל ב"ש ואני מקווה שנמשיך לעשות את זה. תמיד אתה לומד מדברים שקורים לך במהלך הקריירה. זו לא פעם ראשונה שעברתי תקופה שפחות שיחקתי, אבל המשכתי לעבוד קשה והצוות תמיד עמד מאחורי ואמר שהוא מאמין בי ובטוח שאני יכול לחזור לאותה להציג את אותה יכולת".


שמחת החיים שחזרה והרצון לשמור על מומנטום: "אני חושב שלאורך כל השנה גם כאשר המצב היה קשה, חדר ההלבשה היה בריא ושמח. פחות ראו את זה ברשתות החברתיות אבל חדר ההלבשה היה שמח".


על המפגש מול האקסית: "אני בטוח שנלך לאסיפה עם עמיר נוסבאום שיסביר לנו על כל שחקן ושחקן ונדע על מי לתת דגש. אנחנו יותר מתעסקים בעצמנו ואני בטוח שנעשה את העבודה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי