גיא לוזון: "גם עם הנוער היינו צריכים להראות טוב יותר"

גיא לוזון
גיא לוזון | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה ניסה להסביר את התבוסה הקשה 6:0 להפועל תל אביב: "משחק רע מאוד שלנו בכל הפרמטרים, הם ניצחו בצדק ברור. זה המשחק הכי חלש בתקופה שלי פה". מנזלה נעצר ע"י מאבטח כשניסה לעלות ליציע

(גודל טקסט)
לאחר התבוסה הצורבת הערב (ראשון) של מכבי פתח תקווה 6:0 להפועל תל אביב, והשקיעה של המלאבס בתחתית, מאמן המפסידה גיא לוזון ניסה להסביר: "משחק רע מאוד שלנו בכל הפרמטרים של המשחק. הם ניצחו בצדק ברור. הפועל תל אביב עשו הרבה משחקים טובים השנה ונראה שכל ההחמצות שלהם התנקזו הערב נגדנו".


על השישייה שספגה פתח תקווה: "שום דבר לא מהווה מבחינתי תירוץ. גם אם היינו עולים עם הנוער היינו צריכים להראות טוב יותר וזה לא עניין של שחקן כזה או אחר. זה המשחק הכי חלש בתקופה שלי פה".


המשחק נגד אשדוד: "תפקידי להרים את הקבוצה לקראת אשדוד. אין לנו זמן להתאבל, אמרתי לשחקנים בחדר הלבשה שצריך לעשות חשבון נפש עמוק. היינו מסובכים בתחתית גם לפני המשחק אבל בטוח שלא זאת הדרך לצאת מהמצב שלנו".


בתוך כך, עם ירידת שחקני מכבי פתח תקווה לכיוון חדרי ההלבשה ספג הריסון מנזלה קללות מאחד מאוהדי הפועל שעמד מעל פתח הירידה. השחקן ניסה לעלות ליציע ונעצר על ידי שניים מחבריו ומאבטח.



גיא לוזון. "המשחק הכי חלש שלי פה" (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי