רפואה: "התפוצצנו במגרש". זיקרי: "סבלנו מחוסר מזל העונה"

שחקני הפועל חוגגים
שחקני הפועל חוגגים | עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א אחרי ה-0:6 המדהים על פ"ת: "שמח בשביל שחקני ההתקפה שלי". החלוץ. שמצא את הרשת לראשונה העונה בליגה: "הרבה זמן לא חווינו תחושה כזאת". ברגע האחרון נמנע עימות בין מנזלה לאוהד אדום

(גודל טקסט)

וואו, איזה ערב. הפועל תל אביב כבשה שישה שערים לראשונה מאז ינואר 2012, פירקה את מכבי פתח תקווה 0:6 במושבה במחזור ה-25 בליגת העל והגדילה את הפער מהקו האדום לשמונה נקודות. קלאודמיר, זיקרי, ספורי, קאיו, עאבד והירש כבשו ופיצו את הקהל, שחגג עם השחקנים דקות ארוכות בסיום.

אירוע מכוער נרשם לאחר השריקה, עם ירידת שחקני מכבי פ"ת לכיוון חדרי ההלבשה. הריסון מנזלה ספג קללות קשות מאחד מאוהדי הפועל תל אביב שעמד מעל פתח הירידה והשחקן ניסה לעלות ליציע, אולם הוא נעצר ברגע האחרון על ידי שניים מחבריו ומאבטח ערני שהיה במקום.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה סיכם: "החגיגות לא מטורפות כי אנחנו עדיין בתחתית למרות התוצאה הגבוהה. אנו צריכים להמשיך לאגור נקודות כדי להישאר בליגה. היום הייתה קבוצה אחת על המגרש ואני שמח בשביל החלוצים שלי ומקווה שיחזור להם הביטחון, הם עברו תקופה לא קלה ואני שמח שזה התפוצץ הערב".

רפואה הוסיף: "אני מאוד שמח גם אם אני לא מראה את זה, אבל אני עם רגליים על הקרקע, זה ניצחון שמגיע בעיקר לקהל שברוב העונה סבל. עדיין צריך להישאר מרוכזים כדי לצאת מהתחתית. ידענו שיהיה משחק קשה, אך עשינו אותו קל. הפנים למשחק נגד ביתר ירושלים".


לא יצר מגדרו. רפואה (עדי אבישי)

על היכולת של קלאודימיר: "בשביל זה הוא פה. אבל כל הקבוצמצה הייתה מצוינת ומגיע לכולם שאפו". על הפנדל שכבש הירש: "רציתי ששחר יבקיע ושזה יתחלק בין כולם".

רועי זיקרי שכבש את שערו הראשון במדי האדומים בליגה אמר: "ניצחון ענק, הרבה זמן לא חווינו תחושה כזאת. השערים התחלקו בין הרבה שחקנים ואני שמח על כך. ידענו את החשיבות של המשחק, היינו מאוד דרוכים, ואני חושב שאם הכדורים היו נכנסים גם במשחקים אחרים אז הכל היה נראה אחרת והיו עוד תוצאות כאלה. סבלנו מהמון חוסר מזל העונה".


שער בכורה העונה בליגת העל. רועי זיקרי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי