זעם בהפועל חדרה: "איבדנו את הנשמה". ביקורת על אביטן

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

לא רגוע בשורות העולה החדשה אחרי ההפסד לרעננה, המאמן ספג אש: "נכשל בבחירת הזרים בינואר". מנהל הקבוצה איציק טפירו צעק על השחקנים בחדר ההלבשה: "לא יכול להיות שלא תילחמו במשחק כה חשוב"

(גודל טקסט)

לא שקט הבוקר (שני) בהפועל חדרה לאחר ההפסד 1:0 ברמת גן להפועל רעננה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. העולה החדשה נוצחה בפעם הרביעית ברציפות והתרחקה משמעותית מהמקום בפלייאוף העליון וכעת היא תמתין בדריכות למשחק בין הפועל באר שבע להפועל חיפה.

בחדרה זעמו על היכולת הירודה של השחקנים שנמצאים במגמה שלילית מאז פתיחת הסיבוב השני. מנהל הקבוצה איציק טפירו לקח ללב את התוצאה וצרח בחדר ההלבשה: "אין לכם לב, לא יכול שלא תילחמו במשחק כל כך חשוב עבור המועדון".

גורם בהנהלת הקבוצה זעם: "הקבוצה איבדה את הלב ואת הנשמה. יש פה שחקנים שחושבים שהם כוכבים וזה לא יעבור לסדר היום". המאמן ניסו אביטן, שנותר מספר דקות על כר הדשא לאחר הסיום, ספג ביקורת: "הוא נכשל בבחירות שלו בחודש ינואר, בעיקר בהבאת השחקנים הזרים", אמרו במועדון.


סוער בהפועל חדרה. ניסו אביטן (דני מרון)

אביטן ספג גם על הכללתו של סלים עמאש בהרכב: "לא ייתכן ששחקן שלא התאמן באופן רציף במהלך השבוע עולה ב-11", הסבירו בחדרה. אם לא די בתוצאה, הקבוצה סיימה את המשחק עם שני פצועים. נייתן אודווה מתח את המפשעה וירין פרץ פונה לבית החולים עם חשש לשבר בצלעות.

בנושא אחר, במהלך הימים הקרובים ייפגשו חברי ההנהלה החדשים לישיבה ראשונה במהלכה יכריעו לגבי הוועד המנהל ויושב הראש החדש של הקבוצה. רוב חברי ההנהלה מעוניינים לבחור מנהלים עם זיקה להפועל חדרה כמו יקיר שוורץ שהוא בנו של גדול שחקני המועדון בכל הזמנים שלום שוורץ ושחקן העבר רונן שפירא. "לא יכול להיות שמקורבים של גורם זה או אחר יהיו שם. אם רוצים לבנות כאן משהו נכו, צריך להביא אנשים עם לב אדום", אמר אחד מחברי העמותה החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי