צפו בתקציר: ניצחון שלישי רצוף לבאר שבע, 0:2 על הפועל חיפה

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

האלופה היוצאת ניצחה בטרנר משערים של שהר (65) וממן (95), וטיפסה למקום הרביעי. מחזיקת הגביע התרחקה מהפלייאוף העליון וכעת היא לא תלויה בעצמה, כשחדרה מקדימה אותה בנקודה רגע לפני מחזור הסיום

(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בליגת העל הסתיים הערב (שני) עם משחק המרכזי, כשהפועל באר שבע גברה 0:2 על הפועל חיפה ועלתה למקום הרביעי שעשוי בסיום העונה להוביל לאירופה. הקבוצה של שרון מימר הסתבכה רגע לפני תום הליגה הסדירה, כשכרגע היא מחוץ לפלייאוף העליון.


אחרי שכבר הבטיחה את מקומה בשישייה הראשונה, הפועל באר שבע הגיעה למשחק רגועה יותר ושלטה בקצב על כר הדשא. בדקה ה-65 האלופה יצאה להתקפה מתפרצת אחרי כדור קרן של חיפה, מאור מליקסון רץ עם הכדור לעבר השער של ארנסטס שטקוס ומסר בתיזמון מושלם לבן שהר שסיים כמו חלוץ גדול והעלה את המארחים ליתרון בטרנר.


עמוק בתוך תוספת הזמן, השופט גל לייבוביץ' שרק לפנדל לטובת הפועל באר שבע אחרי נגיעת יד ברחבה של עידן שמש. ארנסטס שטקוס זינק נהדר והדף את הבעיטה של ממן אבל הקשר הצליח להשתלט על הריבאונד ולכפר על ההחטאה ושלח את הכדור לרשת.


לראשונה העונה, הקבוצה של ברק בכר הצליחה לחבר שלושה ניצחונות רצופים, ונראה שהיא חוזרת לעצמה לקראת הקרבות של הישורת האחרונה על הכרטיס לאירופה. בצד השני, אכזבה גדולה מבחינת הפועל חיפה שסופרת כבר משחק שישי רצוף ללא ניצחון.



שחקני הפועל באר שבע חוגגים (דני מרון)




השחקנים של שרון מימר כבר לא תלויים בעצמם במאבק על המקום בפלייאוף העליון, כשכעת הם מדורגים במקום השביעי, נקודה אחת פחות מהפועל חדרה. האדומים מהכרמל יקוו שהעולה החדשה תמעד במחזור האחרון של הליגה הסדירה מול מכבי נתניה, כשבמקביל הם ינסו לנצח את הפועל רעננה.


הרכבים
הפועל באר שבע: אוהד לויטה, בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, שיר צדק, אורן ביטון, מרואן קבהא (תומר יוספי 75), ג'ון אוגו, חנן ממן, מאור מליקסון (נייג'ל האסלביינק 86), ניב זריהן (אריק סאבו 68), בן שהר.


הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, לירן סרדל (דור מלול 70), גבריאל תאמש, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט (עידן שמש 82), ראדו גינסארי, גיא חדידה, נס זמיר, גילי ורמוט (מתן חוזז 63), בן אז'ובל.



ברק בכר (דני מרון)



שרון מימר (דני מרון)


מהלך המשחק

הפועל באר שבע נכנסה למשחק, שש דקות משריקת הפתיחה חאתם עבד אלחמיד פרדץ קדימה ובעט חזק מחוץ לרחבה כדור שעלה מעל השער של ארנסטס שטקוס. בדקה ה-28 ג'ון אוגו עלה מצוין לכדור קר אך הנגיחה שלו חלפה ליד הקורה. חמש דקות לאחר מכן הגיעה הניסיון הראשון של הפועל חיפה. נס זמיר מצא את גילי ורמוט בתוך הרחבה, הקשר הוותיק בעט מ-10 מטרים חלש ליד הקורה של אוהד לויטה. 



גילי ורמוט וג'ון אוגו (דני מרון)



מאור מליקסון וניסו קפילוטו (דני מרון)

דקה להפסקה, התקפה מתפרצת של הפועל חיפה. גילי ורמוט קיבל את הכדור באגף ימין והגביה את הכדור לתוך הרחבה היישר לראשו של ראדו גינאסרי שנגח מעל המשקוף. 




מאור מליקסון מול ראדו גינסארי (דני מרון)


10 דקות מפתיחת המחצית השנייה, ראדו גינסארי מסר את הכדור לגילי ורמוט בתוך הרחבה שבעט נהדר ברגל שמאל וסחט הדיפה גדולה מאוהד לויטה. בדקה ה-59 מאור מליקסון נגח כדור גובה מתוך רחבת החמש אבל ארנסטס שטקוס עם תגובה מדהימה הצליח למנוע שער ודאי. 



ארנסטס שטקוס (דני מרון)



חנן ממן ולירן סרדל (דני מרון)


בדקה ה-65 הפועל באר שבע עלתה ליתרון 0:1. כדור קרן של הפועל חיפה הפך להתקפה מתפרצת קטלנית של באר שבע, כשמאור מליקסון התקדם לעבר השער של שטקוס ומסר בתיזמון מושלם לבן שהר שלא התבלבל מול השוער וכבש. 

 


שחקני באר שבע חוגגים עם בן שהר (דני מרון)


בדקה ה-95 עידן שמש נגע בכדור בידו בתוך הרחבה והשופט גל לייבוביץ' הצביע על הנקודה הלבנה. ארנסטס שטקוס הצליח להדוף את בעיטת הפנדל של חנן ממן אבל הקשר הצליח להשתלט על הריבאונד והעלה את הפועל באר שבע ליתרון כפול. 0:2 לשחקנים של ברק בכר בסיום



שחקני הפועל באר שבע חוגגים את השער של ממן עם שריקת הסיום (דני מרון)



שחקני הפועל חיפה מאוכזבים (דני מרון)









































מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי