בהפועל חיפה מצהירים: "הגעה לפלייאוף העליון תלויה בנו"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

אחרי ההפסד של חדרה ולקראת המשחק בטרנר (21:00), בכרמל בטוחים שביכולתם להוציא ארבע נקודות משני המשחקים הקרובים. מלול ימשיך על הספסל, מימר לשחקניו: "הפועל ב"ש חזרה לעצמה, אסור לטעות בהגנה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה הבוקר (שני) לבית המלון, שם תשהה עד למשחק הערב מול הפועל באר שבע (21:00). בחיפה הביעו שביעות רצון מההפסד אתמול של הפועל חדרה להפועל רעננה, מה שהשאיר לקבוצה סיכוי לסיים בפלייאוף העליון.

בקבוצה יודעים כי כעת זה תלוי בהם, כאשר תיקו במשחק מול באר שבע וניצחון במחזור האחרון על רעננה ייתן לקבוצה של שרון מימר את המקום השישי המיוחל. "אנחנו שמחים שזה תלוי רק בנו ונצטרך לתת הכל על המגרש. באר שבע זה מגרש מאוד קשה, אבל זה אפשרי", אמרו הבוקר במועדון.

המאמן שרון מימר שוחח אתמול עם השחקנים והבהיר כי אסור לטעות בטוטו טרנר. "אני מכיר את המגרש הזה מצוין ובאר שבע חזרה לעצמה במשחקים האחרונים. אסור לנו לעשות טעויות בהגנה". המאמן לא תרגל רכב הסופי ונראה כי הוא מתלבט בחלק ההתקפי בין מתן חוזז לנס זמיר וגם בין בן אז'ובל לבין עידן שמש. לירן סרדל שהצטיין בדרבי ימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של דור מלול, שיפתח על הספסל.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, לירן סרדל, גבריאל תאמש, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, ראדו גינסארי, גיא חדידה, נס זמיר (מתן חוזז), גילי ורמוט, בן אז'ובל.

סרדל. ההצטיינות בדרבי שווה משחק נוסף בהרכב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי