חבשי: "חולם על נבחרת ישראל. תמאש? מאוד נפגעתי ממנו"

עאיד חבשי
עאיד חבשי | מאור אלקסלסי

בלם מכבי חיפה, ממובילי מהפכת הצעירים, התראיין בתוכנית הספורט ב-103FM והביע סיפוק ממדיניות המועדון: "יש לנו צעירים מצוינים". וגם: הספסול של עוואד, השינוי תחת בלבול והפוסט של שחקן הפועל חיפה

(גודל טקסט)
מכבי חיפה כבר לא מספקת רק בהגעה לפלייאוף העליון. מאז מינויו של מרקו בלבול הירוקים לא הפסידו ב-11 משחקי ליגה והם רוצים להשיג את הכרטיס לאירופה. מי שללא ספק חווה עונה טובה הוא עאיד חבשי, ששיחק ב-23 מ-25 משחקי הליגה של הקבוצה.


הבלם שחולם לקבל זימון לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים הקרובים, התראיין לתוכנית הספורט ברדיו 103FM ודיבר על המשך העונה הנוכחית וגם על המטרות לעונה הבאה. "לכל אחד יש את הדעות שלו", אמר תחילה על מערכת היחסים עם בלבול, "מאז שמרקו הגיע אנחנו עוברים שינוי גדול, הוא מאמן צנוע ועובדה שאנחנו עושים עבודה טובה ומנצחים. אנחנו עוברים שינוי משמעותי. אני חושב שאנחנו משחקים טוב".



השיטה המועדפת עליו בהגנה: "אין לי העדפה לגבי שני בלמים או שלושה בלמים. אני רגיל לשחק בשתי השיטות. אנחנו עוברים סוג של תהליך ואני יודע שנמאס לכם לשמוע את המילה הזו וגם לאוהדים, אבל יש צעירים רבים בהרכב".



עאיד חבשי. מצפה לזימון לנבחרת (עדי אבישי)


אם בעונה הבאה הקבוצה תרוץ לאליפות: "אני עדיין לא יודע מה יהיה לגבי שנה הבאה ולא חושב על כך. יש לנו עוד הרבה לאן להשתפר ולאן לשאוף. ההצלחה מתחילה לאט-לאט. מרקו הצליח להחדיר בנו הרבה ביטחון עם הדרך שלו. צריך לזכור איך פתחנו את העונה הזו".


אם "תהליך" זו הגדרה בעייתית: "אני לא חושב שזו מילה שבאה לתרץ. ברור לכולם שבמועדון בונים על שילוב צעירים ושחקני בית. זה חשוב ואני מקווה שנמשיך בתהליך הזה".


מעמדם של שחקני הבית: "אני מאמין שנמשיך בתהליך הזה שהתחיל העונה לקבל מקום חשוב בקבוצה. יש לנו שחקנים צעירים מצוינים. אנחנו עושים את העבודה על המגרש, אבל אי-אפשר לדעת מה יקרה בשנה הבאה. מי שיהיה טוב בעונה הבאה ימשיך להיות במכבי חיפה".



עם שועה וארד. "יש לנו צעירים מצוינים" (מאור אלקסלסי)


על נבחרת ישראל: "המשחקים ייערכו בעוד חודש ואין שחקן שלא רוצה לייצג את הנבחרת. זה כבוד גדול. נמתין לזימונים של הצוות המקצועי. ברור שאני חולם על הנבחרת ואני עובד קשה בשביל זה".


השינוי שעובר על ריינן: "לא רק ריינן עובר את השינוי הזה, אלא שחקנים רבים אחרים. בהתחלה הוא לא שיחק, אבל בהמשך מרקו סמך עליו ונתן לו את חולצת ההרכב והוא הוכיח את עצמו על המגרש. הוא נראה מצוין".


התסכול של מוחמד עוואד: "הוא חבר טוב שלי ואנחנו מדברים הרבה. זה טבעי שכל שחקן שלא משחק מרגיש עצבים וטרוד במחשבות. אפשר להבין אותו. הוא פתח את העונה מצוין, אבל יש מאמן שמקבל החלטות, לפעמים זה לטובתו ולפעמים לרעתו. אין לי ספק שהוא עוד ישחק. הוא עובד מאוד קשה באימונים. הוא ילד טוב וחלוץ טוב".
 

הפוסט שפרסם תמאש אחרי הדרבי: "זה לא כיבד את הדעת שלנו ואני מאוד נפגעתי מזה. אני לא אחד שמחפש כותרות ומתרכז רק בכדורגל על הדשא, אבל אסור להעלות תמונות כאלה. שחקן כמו תמאש שהוא כבר בן 34, ושיחק באירופה, ועם מוסלמים, אמור לדעת שלא מעלים תמונה כזאת. צריך לכבד את כולם ולהתעסק רק בכדורגל ולא בשטויות. הוא רצה לעצבן את הקהל שלנו ואותנו. חבל על הטעות שלו".




הפוסט של תמאש. "נפגעתי מאוד" (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי