נתניה מתכוננת לעונה הבאה: בצ'יראי דורש הארכת חוזה לשנתיים

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | דני מרון

החלוץ רוצה להישאר אך דורש שדרוג, דני עמוס בודק אופציות בחו"ל ובהנהלה צפויים לפתוח איתו במשא ומתן. במועדון עוקבים אחרי פיראס מוגרבי, דרישה לקבל את 2,500 הכרטיסים לקראת חצי גמר הגביע נגד חדרה

(גודל טקסט)
מכבי נתניה נכנסת לישורת האחרונה של העונה כשהיא במומנטום מצוין, במקום השני ועם ציפייה למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל חדרה. למרות זאת, היהלומים מתחילים לתכנן את העונה הבאה. לספורט1 נודע כי בקבוצה צפויים להציע לשוער דני עמוס להמשיך לעונה נוספת וייתכן שאף מעבר לכך, זאת בניגוד לתחזיות המוקדמות.


בחודש ינואר האחרון השוער ירד לספסל, וההערכות היו שלא ימשיך בעונה הבאה, אך כעת לאור התקופה הטובה שעוברת עליו בצוות המקצועי החליטו לחשוב מחדש על סוגיית השוער. הכוונה הראשונית הייתה להריץ את השוער גולן אלקסלסי במשחקי הפלייאוף, אך בנתניה בונים על הניסיון של עמוס במשחקים החשובים שנותרו להם עד לסיום העונה, על אף ההערכה הרבה לאלקסלסי.


בחוזהו של השוער לא קיימת אופציה להארכה מעבר לעונה הנוכחית, אך בקבוצה משערים שהצעה כספית טובה תשאיר את עמוס בנתניה. במועדון יודעים שנתניה היא הקבוצה המועדפת עליו במידה ויישאר בארץ, כאשר בינתיים אופציית חו"ל בהחלט על הפרק.


דני עמוס. ימשיך בנתניה לעונה שלישית? (דני מרון)


במועדון הציבו מטרה ברורה: לשמור על סגל השחקנים הנוכחי לקראת העונה הבאה. אחד השחקנים המבוקשים בליגה הוא החלוץ פאטוס בצ'יראיי, מלך שערי הליגה בצוותא עם אלירן עטר. החלוץ, שכבש 11 שערי ליגה, דורש חוזה לשנתיים. בקבוצה טוענים כי מדובר בשדרוג קטן בחוזה. כפי שפרסמנו, המונטנגרי הבהיר כי בכוונתו לשחק שנתיים נוספות בישראל ורק אז לחזור לקבוצה בה החל את הקריירה.


במקביל, בקבוצה ממשיכים לעקוב אחרי פיראס מוגראבי, קשרה של בני סכנין, ששיחק במועדון בין השנים 2008 ו-2012. מוגרבי הפצוע אמור לחזור לשחק לפני סיום העונה, ואם סכנין אכן תרד לליגה הלאומית נתניה צפויה לפנות אליו מיד בסיום העונה.


ומה בנוגע לסאגת הגביע? כפי שפורסם כאן אתמול, בנתניה יסכימו לשחק במגרשם הביתי רק במידה ו-2,500 הכרטיסים אשר מועברים למנהלת ולהתאחדות יופשרו לטובת הקהלים. דרישת הבעלים אייל סגל היא ש-8,000 אוהדים של הקבוצה יוכלו להגיע. גם אתמול, בתוכנית הספורט של 103FM, אישר סגל את הדרישה להפשרת 2,500 כרטיסים.


בצ'יראיי. בנתניה יעשו הכל כדי להשאירו (דני מרון)


שחקני הקבוצה יצאו הבוקר ליומיים של חופש, לאחריהם יחזרו לאימונים לקראת המשחק שינעל את העונה הסדירה נגד הפועל חדרה. הקשר עלי מוחמד ייעדר מהמשחק בגין כרטיסים צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי