ביקורת על מימר: "טעה כשהחליף את ורמוט". תמאש לא ייענש

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | דני מרון

מתיחות בהפועל חיפה אחרי ההפסד הפועל באר שבע, ביקורת על המאמן: "גילי היה הכי טוב על המגרש". היועץ המשפטי של ההתאחדות הודיע למועדון שהבלם הרומני לא ייענש על הפוסט נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל חיפה לאחר ההפסד 2:0 להפועל באר שבע אתמול (שני), הפסד שהמעיט משמעותית את סיכויי הקבוצה לסיים בפלייאוף העליון. ערב המשחק בבירת הנגב האדומים מחיפה היו תלויים בעצמם, וכעת יהיו חייבים לנצח את הפועל רעננה בבית ולחכות לאיבוד נקודות של הפועל חדרה במשחקה נגד מכבי נתניה.

עם זאת, הבשורה הטובה הגיעה מכיוונו של היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, שהודיע רשמית לראשי המועדון על כך שהוחלט שלא להעמיד לדין את הבלם גבריאל תמאש בעקבות הפוסט נגד מכבי חיפה, שהייתה זו שביקשה להעמידו לדין.

הבעלים יואב כץ אמר לאחר ההפסד: "התחלנו גרוע את המשחק, דווקא במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב וקיבלנו שער שאסור לספוג. לא יכול להיות שבקרן שלנו ישנה מתפרצת בצד השני ועושים שגיאה כל כך חמורה. הסיכויים שלנו לפלייאוף העליון פחתו וכעת הם פחות מחמישים אחוז".

במועדון הביעו ביקורת חריפה כנגד שחקני מרכז השדה על הבקעת השער הראשון, כאשר אפשרו למאור מליקסון לעשות סלאלום מהרחבה שלו ועד לרחבה של חיפה שם העביר כדור לבן שהר. "אסור לעשות טעויות כאלה ברמה הזאת. שוב קיבלנו הפקרות בכדור קרן ולא היה אף שחקן שעצר את מליקסון. גינסארי ברח לרחבה, סויסטדט לא עמד במקום הנכון ובא הגול", אמרו בחיפה.

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים.
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. "אסור לעשות טעויות ברמה כזאת" (דני מרון)

מי שיצא מתוסכל במיוחד היה הקשר גילי ורמוט, שהיה בין המצטיינים במשחק אבל הוחלף במהלך המחצית השנייה. גורמים בחיפה הביעו ביקורת כנגד המאמן שרון מימר על החילוף ואמרו: "איך אפשר להוציא את השחקן הכי טוב שלך. כל הפעולות הטובות שלנו באו מוורמוט, זאת הייתה טעות קריטית". גם בקרב השחקנים ציינו כי הקפטן נראה מאוכזב, כאשר גם בשבוע שעבר בדרבי לא סיים את כל תשעים הדקות. כץ התייחס לחילוף ואמר: "אני מקבל הרבה טלפונים על החילוף הזה. אני חושב שגילי היה מצוין במשחק אבל קשה לי להביע דעה מקצועית במקרה הזה".

מי שצפוי לחזור להרכב נגד רעננה הוא המגן דור מלול, שלא פתח בבאר שבע אבל נכנס כמחליף במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי