כץ גיבה את מימר: "מאז שהוא הגיע יש לנו עונה טובה, נראה לי שימשיך"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה ב-103FM: "יש לנו למעלה מ-50% הצלחה איתו, כעס לא יפתור לנו את הבעיות. מקווה שנעשה את העבודה נגד רעננה ושחדרה לא תנצח". בקשת מכבי חיפה נדחתה, תמאש לא ייענש: "תקנון מיושן", מסרו הירוקים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה היתה קרובה לסמן את העונה כהצלחה, אבל תקופה רעה עוברת על הקבוצה וכעת היא תיאלץ לעבוד קשה ולהסתמך על המזל על מנת להשתחל לפלייאוף העליון. ההפסד 2:0 להפועל באר שבע אתמול קבע כי הקבוצה של שרון מימר תהיה חייבת להשיג נגד הפועל רעננה תוצאה טובה יותר מזו שתוציא הפועל חדרה נגד נתניה כדי לעקוף אותה ולסיים את העונה במקום השישי.

בעלי המועדון יואב כץ התראיין היום (שלישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר: "התעוררתי בסיוט, אבל עדיין החלום ישנו. מקווה שהוא יתקיים ביום שבת נגד רעננה. נתקן את השגיאות, נקווה שחדרה לא ינצחו וניכנס לפלייאוף".

ההתדרדרות בתקופה האחרונה: "אני עדיין לא יודע מה קרה לנו במחזורים האחרונים, אני עדיין מחפש את הפיתרון. נמצא את התשובה ונחזור למסלול הניצחונות. מוטיבציה יש, מאמן טוב יש, אבל בסוף נמצא את הטעויות וננצח".

כץ.
כץ. "מבחינת היכולת לא היינו צריכים להפסיד" (ערן לוף)

"בכל המשחקים שהפסדנו לא היינו צריכים להפסיד מבחינת היכולת", הוסיף כץ, "נעשו הרבה טעויות שנעבוד עליהם. נעבוד מאוד קשה נגד הפועל רעננה ונהיה בפלייאוף העליון".

על המאמן שרון מימר: "לי נראה שמימר ימשיך. הוא עושה עבודה טובה, יש לו למעלה מ-50% הצלחה, אני מקווה שהוא ימשיך במאזן הזה במשחקים שנותרו. עשינו איתו עונה טובה. כעס לא יעזור, לפתור בעיות יעזור".

"אחרי שישה משחקים שאתה לא מנצח אתה מודאג, אבל אתה לא הולך לכעוס אלא לפתור את הבעיות. במשחק נגד באר שבע שיחקנו נכון מבחינה טקטית, נעשתה טעות בקרן וזה הכל. אבל את זה נתקן, לא נצא מהמשמעת הטקטית".

תמאש.
תמאש. "הפרשה יצאה מפרופורציות" (ערן לוף)

הערב גם הודיע היועץ המשפטי של התאחדות לכדורגל, עורך דין ניר רשף, כי בקשת מכבי חיפה להעמיד את הבלם גבריאל תמאש לדין על הפוסט נגד המועדון נדחתה והמשמעות היא שהוא לא ייענש כלל. על פרשת גבריאל תמאש והפוסט באינסטגרם אמר כץ: "תמאש לא גזען, הוא לפעמים עושה שטויות אבל גזען הוא בטח לא. הפרשה יצאה מפרופורציות, כמו תמיד. הוא אדם טוב, לא היתה לו שום כוונה לפגוע. הערתי לו ואני חושב שהוא בחור טוב שלא התכוון למה שיצא".

מכבי חיפה הגיבה: "מכבדים את החלטת התובע ומבינים כי שוב החמיץ התקנון המיושן הזדמנות פז להילחם בדבר החשוב והעיקרי, האלימות והגזענות בכדורגל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי