בבית"ר מתכוננים: "ננצח את הפועל ואז נקווה לבלתי ייאמן"

ניר קלינגר ושחקני בית"ר
ניר קלינגר ושחקני בית"ר | עדי אבישי

בקבוצה של משה חוגג יודעים שרק נס יעזור להם להשתחל לפלייאוף העליון, ומצפים לכ-20 אלף אוהדים בטדי. קונטה הפצוע לא בסגל, אור זהבי בספק. אנאן או קריאף יחליפו את סירושטיין המוצהב

(גודל טקסט)

דריכות גדולה מאוד בבית"ר ירושלים לקראת אחד המשחקים הגורליים ביותר של המועדון בשנים האחרונות, כאשר הקבוצה תארח בשבת את הפועל תל אביב בטדי. כשנותר מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, בית"ר רחוקה שלוש נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון, ומלבד הניצחון הדרוש נגד האדומים יצטרכו הירושלמים גם שלושה תסריטים נוספים: הפסדים של הפועל חדרה והפועל חיפה ואיבוד נקודות של עירוני קרית שמונה, שתארח את מכבי חיפה.

"לפני כל החישובים והתאוריות, אנחנו נהיה חייבים לנצח את הפועל תל אביב", אמר גורם במועדון. "אחר כך נחזיק אצבעות ונקווה שהבלתי ייאמן יקרה במגרשים האחרים".

המאמן ניר קלינגר ערך מספר שיחות אישיות להעלאת המוטיבציה והורדת המתח, שהגיע בימים האחרונים לשיאים חדשים. קלינגר יחסר את מאור בוזגלו המורחק וכן את מיקי סירושטיין המוצהב ואנטואן קונטה הפצוע. מי שבספק להתמודדות הוא הבלם אור זהבי, שנפגע בברכו בהפסד למכבי נתניה בשבת האחרונה, אם כי בבדיקה שנערכה לו לא נמצאו ממצאים של פגיעה רצינית והוא עשוי לשחק. על מקומו של סירושטיין המוצהב מתחרים אנתוני אנאן הגנאי ואופיר קריאף, כאשר נראה שאנאן, שלא קיבל קרדיט של ממש עד כה ועתידו לעונה הבאה לא ברור, יהיה זה שיקבל את חולצת ההרכב.

קלינגר ושחקניו.
קלינגר ושחקניו. "לפני כל החישובים והתאוריות נהיה חייבים לנצח" (עדי אבישי)

למעלה מ-12 אלף צופים, כבר הבטיחו את הגעתם לאצטדיון, והצפי בבית"ר הוא לכ-20 אלף צופים בסופו של דבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי