ממשיכה להסתבך: שני שחקנים נוספים תובעים את הפועל ת"א

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

מספר ימים לאחר תביעתו של אבדג'י, הגיעו דרך פיפ"א תלונות גם מצד דוס סנטוס וניקוליץ' על סך 1.9 מיליון שקלים. במועדון אמרו: "אם המפרקים לא יטפלו בנושא, נרד לליגה נמוכה יותר מהלאומית"

(גודל טקסט)

פרשת חובות העבר של הפועל תל אביב לשחקנים זרים מהעידן הקודם שלפני הליך הפרוק נמשכת ולאחר התביעה ממוסדות פיפ"א לשלם לשחקן אבדג'י שלושה מיליון שקלים, נחתו דרך ההתאחדות לכדורגל תביעות פיפ"א נוספות על סך 1.9 מיליון שקלים עבור גבריאל דוס סנטוס ואותו סכום עבור הקשר המונטנגרי נימניה ניקוליץ' אשר שיחק העונה בהפועל רעננה.

בהפועל תל אביב העבירו את הטיפול למפרקים עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב בנוסף לטיפול של עו"ד יוסי גייר. בהחלטה של פיפ"א סנקציות של הורדת נקודות והורדה של הפועל תל אביב לליגה נמוכה. אנשי הניהול הנוכחי של הפועל תל אביב אינם מתכוונים לשלם לכיסם את החובות כשהובהר להתאחדות לכדורגל כי תביעות נוספות בדרך ומדובר בסכומים שיחד יגיעו ל-25 מיליון שקלים כשתביעות של המאמן הספרדי ססאר מדיונדו יחד עם קלאדיו בומבה ליביו אנטל יגיעו גם הן בקרוב להתאחדות לכדורגל.

בהפועל תל אביב שוקלים להגיב היום (חמישי) בשעה 13:30 במסיבת העיתונאים על פרשת החובות. גורם בסביבת המועדון אמר: "משיכת זמן אינה טובה. אם המפרקים ואלו שגרמו לחוב לא יטפלו בנושא המוכר והידוע כבר יותר משנתיים הפועל תל אביב תרד לליגה נמוכה יותר מהלאומית".


הגיש תביעה נגד הפועל תל אביב על סך 1.9 מליון שקלים. נמניה ניקוליץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי