בלבול: "הגעה לאירופה זה ב-DNA של מכבי חיפה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ספורט1

מאמן הירוקים דיבר לקראת המשחק נגד קריית שמונה (שבת, 20:15, שידור ישיר בספורט 3) שיינעל את העונה הסדירה: "אנחנו מועדון גדול שצריך תמיד לשאוף לסיים כמה שיותר גבוה. המטרה היא לגרום לאוהדים לחייך"

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון 0:2 בסמי עופר על בני סכנין, מכבי חיפה רוצה לסיים את העונה הסדירה עם טעם טוב לפני תחילת הפלייאוף. הבוקר (חמישי), המאמן מרקו בלבול דיבר במסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק נגד עירוני קריית שמונה (20:15, שבת, שידור ישיר בספורט3).


ההכנה למשחק בקריית שמונה
: "בשלב הזה של העונה זה תמיד יש הרחקות ופציעות דבר שמחייב אותנו לערוך התאמות ושינויים. אנחנו נשחק נגד קבוצה שיש לה עדיין סיכוי להיכנס לפלייאוף עליון.  קריית שמונה זה מגרש שתמיד קשה לנו שם בשנים אחרונות וגם הפעם זה לא הולך להיות קל, הם יבואו לנצח וישחקו התקפי. כשאנחנו טובים זה בא לידי ביטוי בכל מגרש ונבוא לעשות את העבודה".


הביטחון אחרי כמעט סיבוב שלם ללא הפסד: "המטרה שלנו היא קודם כל להמשיך ולשפר את הרמה שלנו. אם נשפר משמעותית את המשחק, מנטלית, פיזית, וטקטית אז הסיכוי שלנו להמשיך לנצח רק יגדל".


השיטה: "מאוד תלוי מול מי אנחנו משחקים, כמובן שהפציעה של סלליך משנה לנו תוכניות, כשגם אבו פאני לא ישחק בגלל צהובים. מה שחשוב זה שלמכבי חיפה יש סגנון מובהק, דומיננטי, עם שחקנים שיוצאים קדימה במטרה להכריע את המשחק"



מרקו בלבול. "כשאנו טובים זה בא לידי ביטוי בכל מגרש" (מאור אלקסלסי)


המטרות בעקבות ההצלחה: "מכבי חיפה זה מועדון גדול שצריך לשאוף תמיד לסיים כמה שיותר גבוה. חלק מה-DNA של המועדון זה להיות באירופה, ונשאף להגיע הכי גבוה בכל המסגרות".


קארים פריי שובר שוויון: "גם על איטורה ומנדז'ק אמרתי שלא עושים סיכום אחרי שניים שלושה משחקים. הרכש התאקלם מצוין כולל פריי ופלקושצ'נקו. הם מראים אופי של מכבי חיפה וזה מה שחשוב ואני מרוצה מהרכש".


הקהל חזר לחייך: "אנחנו מרגישים שהקהל דוחף אותנו. המטרה המרכזית היא לגרום להם לחייך ולראות שמכבי חיפה רוצה לנצח בכל מגרש, ואנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי לשמח אותם".

 
 


אוהדי מכבי חיפה. "המטרה המרכזית היא לגרום להם לחייך" (מאור אלקסלסי)










































מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי