עידן ורד: "מקומו של אף אחד לא בטוח בשנה הבאה"

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים דיבר במסע"ת לקראת המפגש הקריטי בטדי: "למשחק נגד הפועל ת"א יש חשיבות יוצאת דופן, אני אעשה את הסיכומים בתום העונה הסדירה". הקפטן הוסיף: "כל אחד צריך לעשות בדק בית עם עצמו"

(גודל טקסט)
כנגד כל הסיכויים בית"ר ירושלים תגיע למשחק למחזור ה-26 של ליגת העל עם סיכוי תאורטי לעלות לפלייאוף העליון, אם תנצח את המשחק נגד הפועל תל אביב, ובמקביל הפועל חיפה והפועל חדרה יאבדו נקודות. לקראת המחזור הקריטי, ניר קלינגר התייצב היום (חמישי) יחד עם עידן ורד במסע"ת.



ניר קלינגר פתח את דבריו והתייחס על הקללות נגדו בהפסד: "אני מופתע מהשאלה, אנחנו במקצוע שיש דינמיקה של דברים אנשים לוקחים ללב, אני חושב שזה בסדר, ממשיכים הלאה והמטרה שלנו בראש ובראשונה לעלות לפלייאוף העליון שזה מהות כל הסיפור, זה מה שאנחנו אומרים בחדר הלבשה, בלי לעשות הערכות וסיכומים כרגע".



משה חוגגמאמן שתעלו: "מצד אחד ראינו את אתמול את דוגמה שהעל אפשרי וגם שלשום, הכל יכול להיות וכל האפשרויות פתוחות, מצד שני אני גם הולך עם הפוסט של מושיקו ולעשות את מה שלא עשינו בנתניה, אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב לאוהדים ולמועדון. יש מספיק סיבות להגדיר את המשחק עם חשיבות יוצאת דופן".



"למשחק נגד הפועל תל אביב יש חשיבות יוצאת דופן". ניר קלינגר (דני מרון)


האם זה יהיה כישלון שלך אם לא תעפילו: "אני באמת ברשותכם לא חושב שהעיסוק בי הוא מעניין, אשמח לענות על השאלה הזאת ביום שבת, כל מה שיהיה לי לומר אומר. כרגע צריך להתרכז במשחק נגד הפועל תל אביב, אני חושב שכרגע זה טעות להתעסק בי, ולהבין שגם אם אנחנו פותחים טוב משחקים, צריך לשחק טוב במשך 90 דקות".


החשיבות של המשחק נגד הפועל תל אביב: "אני חושב שאנחנו שימחנו את הקהל בסיבוב הראשון ואנחנו צריכים ללכת עם המסר הזה, ולהיזכר כמה הניצחון נגד הפועל תל אביב היה חשוב לקהל המסור שלנו וגם למועדון. ומה שיהיה יהיה".


האם יש בעיה מנטלית: "אני לא חושב שיש בעיה מנטלית, אני חושב שיש בעיות נקודתיות, אי אפשר להתעלם שהיה צירוף מקרים לא פשוט בדרך, לצערי זה קרה בתקופה קריטית, הפתיחה של המשחק בנתניה הייתה מצוינת ונראה שגם השחקנים היו מוכנים ואז קרה מה שקרה, הדינמיקה התהפכה וזה פגע בקבוצה, אנחנו שמים את זה מאחורינו ואנחנו רוצים להגיע נחושים".
 




"היה צירוף מקרים לא פשוט בתקופה קריטית" (אריאל שלום)
 


האם תעשה שינויים בעקבות ההפקרות במשחק האחרון: "אני לא אוהב את המילה הזאת הפקרות, זה היה מתבקש שנהמר על כל קופה בדקות האחרונות, אני יכול לומר שעד ההחמצה של יוסי בניון, נראינו טוב ושינינו שיטה. אבל ב-20 דקות האחרונות כל כך רצינו ובגלל זה ספגנו. יהיו שינויים אבל תחכו בשבת".


עידן ורד הוסיף: "אין מגיע בכדורגל, צריך לבוא לנצח זה הכל. כל פעם שיש משחק נגד הפועל תל אביב יש טירוף גם בעיר וגם אצלנו, זה לא משנה אם חדרה תנצח או חיפה, אנחנו צריכים לתת את ה-100 אחוז שלנו. בשבועות האחרונים אני בא לבית וגן כמו לוזר ואני לא אוהב את זה".


האכזבה המקצועית: "בקיץ עם כל מה שקרה עם חילופי בעלים וחילופי סגל, ברור לכולנו שיהיה תהליך שייקח זמן, אין קסם ופתאום נהיה טובים ולכן זה לא כל כך מפתיע אותי, זה לוקח זמן".


"לא משנה מה יהיה במשחקים האחרים, אנחנו צריכים לתת את המאה אחוז שלנו". עידן ורד (אריאל שלום)



החלק של השחקנים בכישלון: "ברור שזה קודם כל אנחנו, היינו צריכים לנצח כמה משחקים ברור שזה הכי קל לצאת נגד המאמן אבל החלק הכי גדול הוא שלנו. לכן כל אחד צריך לעשות בדק בית עם עצמו, לא בטוח שאף אחד יישאר כאן בשנה הבאה".


ההחלטה לפרסם באינסטגרם: "כל אחד החליט לעשות את זה בעצמו, אני אישית קמתי עצוב, דיברתי עם טל ומאור והחלטנו לעשות את זה, והיה לי צורך לומר שההפסדים הם קודם כל בגללנו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי