ירידה לפלייאוף התחתון תעלה להפועל חדרה כשני מיליון שקלים

אוהדי הפועל חדרה
אוהדי הפועל חדרה | דני מרון

בקבוצה חוששים מהירידה ביכולת ומקווים כי יצליחו להתעשת במחזור האחרון נגד מכבי נתניה (שבת, 20:25, ישיר בספורט4). ניסו אביטן אמר: "אין חשש לפלייאוף התחתון". הקבוצה חתמה על הסכם חסות עם BTB

(גודל טקסט)
בהפועל חדרה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה (20:25, שידור ישיר בספורט4). במועדון יודעים כי גורלם תלוי בהם וניצחון יוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון ואילו תיקו והפסד והקבוצה תסתבך בחלק התחתון של הטבלה. "אנחנו לא רוצים לחשוב על הגרוע מכל ומקווים כי נשמח במחזור האחרון של העונה הסדירה" אמרו בחדרה והוסיפו: "קיבלנו הזדמנות אחרונה ואנחנו חייבים לנצל אותה".


מעבר לחשש המקצועי במועדון ישנו חשש כלכלי כאשר עלייה לפלייאוף העליון תאפשר לקבוצה הכנסה של כשני מיליון שקלים בשל אירוח מול קבוצות הצמרת ובונוס ממנהלת הליגה. מעבר לשיחה עם השחקנים אז היו"ר אורן גולן גם שוחח עם הצוות המקצועי והביע את מחאתו על היכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים ועל הגישה של השחקנים במשחק האחרון מול רעננה.


לקראת המשחק נגד נתניה ניסו אביטן אמר: "יש רגעים בעונה שזה מתרכז למשחק אחד. מודעים לחשיבות המשחק ועושים מקסימום כדי להביא את הקבוצה במצב האופטימלי והכול תלוי בנו ואנחנו יודעים שמשחקים מולהקבוצה בכושר הכי טוב בליגה".



אנחנו משחקים מול הקבוצה עם הכושר הטוב בליגה. ניסו אביטן (אודי ציטיאט)


"אני מסתכל על התמונה ואני לא נותן לתוצאה כזאת או אחרת להגדיר אותנו. לא חלמנו להיות במקום הזה אבל אנחנו מקווים שנעשה עבודה מול נתניה. לא חושבים על רעננה ומפוקסים למשחק הקרוב. אין חשש לפלייאוף התחתון. אין פאניקה במועדון ואנחנו לא מסתכלים על כדורגל ואין שום היסטריה ואוהבים את הקהל למרות שהיו כאלה שבחרו להביע את מחאתם. נתניה קבוצה מעולה אבל נצטרך להגיע מוכנים".


לקראת המשחק מול נתניה תחסר חדרה את הבלם ירין פרץ שנפצע מול רעננה ואת הקשר ג'ורג' פוצ'יבה שייעדר בגלל צהובים. גם צמד הקשרים, נייתן אודווה וסלים עמאש, נמצאים בספק למשחק. בנושא אחר, הישיבה הראשונה של ההנהלה החדשה שהייתה אמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב שוב נדחתה בשבוע ימים אבל הפעם בגלל בקשתה של המשקיפה מטעם בית המשפט.



ייעדר בגלל צהובים. ג'ורג' פוצ'יבה (מאור אלקסלסי)



עוד בהפועל חדרה, הקבוצה חתמה אתמול על הסכם חסות עם חברת BTB, פלטפורמת ההשקעות וההלוואות הדיגיטליות לעסקים המובילה בישראל. במסגרת ההסכם, שייכנס לתוקף במשחק הקרוב ויימשך עד לסיום העונה, כולל משחקי גביע המדינה, יוצג לוגו החברה על חזית החולצות של שחקני הקבוצה. ההסכם בין הצדדים העונה אמור להיות בסיס להמשך שיתוף פעולה רחב יותר בעונה הבאה.


"אנחנו גאים לתמוך בספורט הישראלי ובקבוצת הפועל חדרה, שהגיעה השנה להישגים מרשימים. יש לנו היכרות טובה עם שחקני ובעלי הקבוצה ואמון רב ביכולתה להעפיל לגמר גביע המדינה ואף לזכות בו. במקביל, חשובה לנו התרומה לקהילה מתוך מצוינות ותחרות הוגנת ובעיקר התמיכה בפריפריה".


"בחדרה נמצא ריכוז גדול של עסקים קטנים ובינוניים, שהם קהל הלקוחות המרכזי שלנו, כמלווים וכמשקיעים. אנו פועלים מדי יום לשחרר את מחנק האשראי שיצרו הבנקים ולהעביר את המסר שהלוואות שמחליפות את האשראי הבנקאי, הן הכלי הפיננסי הטוב ביותר לצמיחה כלכלית", אמרו שלומי תורג'מן ואלון כץ, מנכ"לים ומייסדים של חברת BTB.


מנהל מועדון הפועל חדרה, אלי דגני: "אנחנו שמחים מאוד להרחיב את מעגל הספונסרים שלנו וגאים להציג כבר מהשבת הקרובה על חולצות השחקנים את חברת BTB. מדובר בחברה צעירה, שמונהגת על ידי אנשים עם חזון וערכים. שמחנו לפגוש אנשים ששמחים לתרום לקהילה ורואים בהפועל חדרה קרקע מתאימה לכך. שילוב הרצונות של שני הצדדים יוליד חיבור מנצח".



אליאל פרץ עם שלומי תורג'מן ואלון כץ (האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי