לוזון לשחקנים: "באתם רכים מול הפועל". מסתמנת מהפכה בהרכב

גיא לוזון
גיא לוזון | עדי אבישי

מאמן פ"ת אסף את השחקנים באימון: "זה הרגיש כאילו לא התאמצתם". שיש התאמן לאחר פגיעת הראש מול הפועל ת"א, שישה שינויים תורגלו לקראת אשדוד. במבוק יחזור, גם עידן אדהנני ואופיר מזרחי קיבלו גופיות

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת המשיכו הבוקר (חמישי) באימונים לקראת המשחק החשוב ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד, קרב שיכריע רבות על גורל העונה של הקבוצה ממלאבס, לאחר התבוסה המשפילה בתחילת השבוע 6:0 להפועל ת"א.

"כל השבוע כולם פה באווירה שלילית אחרי התבוסה, אבל אנחנו יודעים שניצחון על אשדוד יפתח שוב פער של שש נקודות מהם ואז ההפסד להפועל ייעלם", אמרו שחקנים במועדון. "באתם רכים מול הפועל ובגלל זה הפסדנו. כשבאתם חזקים מול ק"ש וסכנין, ניצחנו. זה הרגיש שלא באמת התאמצנו", אמר המאמן גיא לוזון לשחקניו.

המגן גל שיש, שסבל מפגיעה בראשו זכר למפגש מול הפועל ת"א,התאמן ונמצא וצפוי לשחק, אך הקפטן נאור פסר קיבל בינתיים את הגופייה במקומו. לוזון לא ממש תרגל את ההרכב, אך כן חילק גופיות לשחקניו ומהאימון עולה כי הוא צפוי לבצע לא מעט שינויים. מלבד שיש, שנעדר והוחלף על ידי פסר, לוזון מתכנן להחזיר להרכב את הקשר פרנק במבוק, שחזר שלשום לארץ והספיק להתאמן עם חבריו. עקב חזרתו של הצרפתי, שיהיה הזר החמישי במועדון, מי שיפנה את מקומו הוא הבלם האוקראיני אנטון ברטקוב, כאשר עידן אדהנני צפוי לפתוח לצידו של תומאש סיבוק.

גם גידי קאניוק, שחוזר מהרחקה ישוב להרכב, כאשר גם אופיר מזרחי ואלי אלבז יפתחו. בסך הכל, לוזון תרגל שישה שינויים מההרכב שהפסיד להפועל ת"א בתחילת השבוע. אתמול השתתפו השחקנים והצוות המקצועי והניהולי בבריתה של מאמן הכושר אהוד בן שושן.


גל שיש. עדיין לא כשיר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי