אליאל פרץ: "אכזבה אם לא נהיה בפלייאוף העליון, זה תלוי בנו"

אליאל פרץ
אליאל פרץ | דני מרון

הפועל חדרה תצא לבית מלון לקראת המשחק הגורלי נגד מכבי נתניה (שבת, 20:25 בספורט4), בידיעה שמעידה תעלה לה במקום בין שש הראשונות: "היינו שם לכל אורך העונה, מבאס אם לא נעלה". אביטן נפגש עם ראשי הקבוצה

(גודל טקסט)

"זה קרב על עונה שלמה", חזר ואמר יושב ראש הפועל חדרה אורן גולן מספר פעמים השבוע בפני השחקנים במטרה להביא לדריכות שיא. אחרי עונה יוצאת מן הכלל ואפילו סנסציונית מבחינת הפועל חדרה, מחר מול מכבי נתניה (שבת, 20:25 בספורט4), היא תלויה בעצמה בקרב על הפלייאוף העליון – אחרי שדורגה לכל אורך העונה הסדירה במקומות 1 עד 6, הפסד לסגנית המוליכה יותיר אותה עד סיום העונה במאבקי הפלייאוף התחתון.

בקבוצה יודעים כי יכולת הקבוצה נמצאת בירידה חדה במשחקים האחרונים ולראיה גם ארבעה הפסדי ליגה רצופים, ובשל כך והמאמן ניסו אביטן ערך מספר שיחות עם ראשי המועדון והסביר כי הא מודע למצב, אבל גם טען שלמרות רצף ההפסדים הוא יודע כיצד להשיב את חדרה בחזרה למסלול הניצחונות. אחת הבקשות של אביטן הייתה להוציא את חדרה כבר בשבת בבוקר לבית המלון בנתניה, שם תשהה הקבוצה עד למשחק.

למעשה המאמן רוצה לנתק את השחקנים מהאווירה בעיר ולהביא אותם בשקט מקסימלי למשחק. "נתניה נמצא בכושר הטוב בליגה, אבל במשחק אחד אנחנו יכולים להפתיע כל קבוצה", אמרו במועדון. מבחינה מקצועית יחזרו להרכב המגן דיא לבאבידי והקשר מנשה זלקה ואילו ייעדרו הבלם ירין פרץ בגלל פציעה והקשר ג'ורג' פוצ'יבה בעקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.


אביטן ביציע. יודע כיצד להשיב את חדרה למסלול (אודי ציטיאט)

הקשר אליאל פרץ אמר לקראת המשחק: "הפועל חיפה הפסידה ביום שני והכול תלוי בנו. אנחנו רוצים להוציא הכל מהמשחק הזה, במיוחד כשמדובר במשחק אחד ואנחנו מסתכלים רק קדימה ולא אחורה. אנחנו מסתכלים על עצמנו ברגעים בהם ניצחנו ורוצים לחזור לרגעים האלה ביום שבת".

לגבי העובדה שאינו מוצא מקום של קבע בהרכב אמר פרץ: "כל שחקן רוצה לשחק, אבל יש החלטות של המאמן ואני מקבל כל החלטה ואעשה את המקסימום בכל הזדמנות כשאני על המגרש".

על האפשרות שלא יהיו בפלייאוף העליון: "היינו כל העונה בין המקומות 1-6 וזה יהיה מבאס אם לא נהיה שם. אנחנו נמצאים אחרי מספר הפסדים וזאת תהיה אכזבה אם לא נהיה בפלייאוף העליון".


הרכב משוער
: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין (עמית כהן), מנשה זלקה, עדן קארצב, אליאל פרץ, נייתן אודווה (ויטלי גנון), איילון אלמוג, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי