הפועל חיפה ורעננה בפלייאוף התחתון לאחר תיקו 2:2

גל אראל
גל אראל | bola studio

ארשיד כבש ראשון, אך צמד בישולים של גילי ורמוט לעידן שמש וגיא חדידה קבעו מהפך. ירדן כהן כבש שער ענק וחתם את תוצאת המשחק, מימר וקורצקי ייפגשו שוב בפלייאוף התחתון

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה קיוותה הערב להשתחל לפלייאוף העליון, בעזרת תוצאה טובה במגרש בנתניה וניצחון נגד הפועל רעננה, לצערה, כלום לא יצא לפועל. מחצית ראשונה נפלאה של חדרה נגד הנתניינתים חתמה את הסיכויים של שרון מימר להשיג את הכרטיס המבוקש, ושער אדיר של ירדן כהן מנע מהאדומים מהפך.

שרון מימר עלה עם הרכב מפתיע למשחק כשהשאיר את ראדו גינסארי, בן אזובל ומתן חוזז על הספסל, וכבר בדקה ה-25 נענש. בתום מתפרצת נהדרת, כארם ארשיד, ה'בינגו' של קורצקי מצא את עצמו לבד מול שטקוס ולא התבלבל. גילי ורמוט בישל נפלא לעידן שמש לפני המחצית, ובמחצית השנייה השלים צמד בישולים, הפעם לגיא חדידה בדרך למהפך.

אך בדקה ה-73, ירדן כהן הכניס את עצמו לרשימת המועמדים לשער העונה, כששיגר פצצה אדירה מחוץ לרחבה ולא השאיר לשטקוס סיכוי. החבורה של שרון מימר לחצה עד לסיום אך לא הצליחה להכניע את הקבוצה העיקשת של מנחם קורצקי.

(Bola Studio)
(BolaStudio)

הרכב מפתיע של שרון מימר (Bola Studio)
הרכב מפתיע של שרון מימר (BolaStudio)

מהלך המשחק

פתיחה אגרסיבית בסמי עופר. עבירה גסה של סיוסטדט על דסה בדקה ה-7 הקנתה לו את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. בדקה ה-10, אסף צור הצעיר הציל את קורצקי מפיגור מוקדם כשהדף בעיטה מסוכנת של נס זמיר לקרן. בדקה ה-18 הפועל רעננה הגיע למצב המסוכן הראשון שלה במשחק, אך שטקוס האקרובטי אגרף את הכדור מעל השער.

בדקה ה-25, סמי עופר השתתק. מתפרצת נהדרת של הפועל רעננה השאירה את כארם ארשיד מול שטקוס. החלוץ לא התבלבל, בעט בעיטה חדה ושטוחה לפינה הרחוקה וכבש את השער השני שלו העונה. 0:1 להפועל רעננה. בדקה ה-38, האדומים חזרו לעניינים. גילי ורמוט להטט באגף ימין, העביר כדור רוחב גאוני לעידן שמש שנשאר פנוי מול שער ריק ולא התבלבל בדרך לשער השני שלו בהפועל חיפה העונה. 1:1 במחצית

הפועל חיפה בהלם (Bola Studio)
הפועל חיפה בהלם (BolaStudio)

מחצית שנייה
בפתיחת המחצית השנייה, ארשיד יכל להשלים צמד, אך שער חוקי לחלוטין נפסל בטענת נבדל ומנחם קורצקי השתולל על הספסל. בדקה ה-69, החבורה של שרון מימר השלימה מהפך. גילי ורמוט הרים כדור באומנות לגיא חדידה שנגח מקרוב והכניע את אסף צור. 1:2 להפועל חיפה. מיד לאחר השער, נס זמיר פינה את מקומו ובן אזובל עלה למגרש במקומו.


הפועל חיפה חזרה לתמונה (BolaStudio)

בדקה ה-72, הגיע השער של המשחק. ירדן כהן שחרר פצצה אדירה מחוץ לרחבה ולא השאיר לשטקוס טיפה סיכוי. 2:2 שמרחיק את שרון מימר מהפלייאוף העליון. השער של מכבי נתניה עורר את הקהל בסמי עופר, והאדומים לחצו עד לסיום אך לא מצאו את המסגרת. 2:2 בסיום, הפועל חיפה תסיים בפלייאוף התחתון.

הפועל חיפה אכזבה (BolaStudio)
אכזבה גדולה בהפועל חיפה (BolaStudio)

הרכבים:
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, גל אראל, גילי ורמוט, גיא חדידה, נס זמיר, עידן שמש.

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין, מירקו אורמוש, אור דסה, כארם ארשיד, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי