אוחיון ובוחבוט לשחקנים: "המשחק נגד פ"ת הוא משחק העונה"

משה אוחיון, אבי בוחבוט
משה אוחיון, אבי בוחבוט | לירון מולדובן

אשדוד נערכת למשחק התחתית נגד המלאבסים שחטפו שישייה במחזור האחרון. גורם בקבוצה אמר: "הפסד יגרור אותנו ללאומית". ללא קשר לתוצאה, המועדון יארח שלושה משחקים בפלייאוף. מכבי ת"א תמשיך לעקוב אחר ג'ראפי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תצא מחר (ראשון) לאצטדיון המושבה במשחק תחתית לוהט את מכבי פתח תקווה ומועדון הדרומי היה הזמנות להשוות את מספר הנקודות שלו כמו לזה של המאלבסים הנמצאים מעל הקו האדום.

צוות האימון של אשדוד משה אוחיון ואבי בוחבוט העבירו לאורך כול השבוע מסר ברור שנקלט היטב אצל השחקנים: "המשחק נגד מכבי פ"ת הוא משחק העונה ויש עוד שבעה כאלו עד הסיום כדי להמשיך בליגת העל". כבר הערב לאחר שמשחקי ליגת העל יתקיימו ידעו באשדוד אם גם הפועל תל אביב שתשחק נגד בית"ר ירושלים תחזור ולהיות מעורבת במאבקי ההישרדות.

גורם בקבוצה אמר: "אין מחר אפשרויות רבות ורק ניצחון ידליק את התחתית. תוצאת תיקו היא הרע במיעוטו והפסד יגרור אותנו עמוק לכיוון הליגה הלאומית. הכול מובן לשחקנים אין לעשות מחר שום טעות ולא צריך להיאחז בהפסד של פ"ת להפועל ת"א 0:6 כמשחק דומה".


מכבי פתח תקווה ספגה שישייה נגד הפועל תל אביב. אך באשדוד מצפים למשחק קשה (עדי אבישי)

אשדוד שתסיים את העונה הרגילה במקום ה-13 או במקום ה-12 תארח רק שלושה ממשחקי הפליאוף התחתון באצטדיון הי"א ותצא לארבעה משחקי חוץ. צוות הסקאוטינג של מכבי תל אביב ימשיך לעקוב מחר אחרי השוער יואב ג'ראפי שעשוי להגיע בקיץ למתחם האימונים בקריית שלום.

עוביידה חאטב שהיה מורחק נגד מכבי תל אביב לא ישחק גם במשחק הקרוב בשל צבירת צהובים, אך יעמדו לרשותם של המאמנים שגיב יחזקאל וסייבו קויטה. הקשר איסו לינגאנה ששב מקונגו, שם התקיימה הלוויתו של אביו, השתתף באימונים האחרונים ואמור לשוב להרכב. צוות האימון עדיין מתלבט בעמדות המגן הימני והשמאלי ובעמדת החלוץ לצדו של גל צרויה החלטה שתתקבל רק מחר.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, יצחק אספה (יובל שפונגין) ניר ברדע, איסו לינגאנה, אביב סולומון (גיל כהן), לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, דן ביטון, בנצי מושל, גל צרויה, סייבו קוייטה (דין דוד).

יואב ג'ראפי מול אלירן עטר. ישתפו פעולה בעונה הבאה? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי