אראל הגיב למנדז'ק: "אם תישאר, נראה למי חיפה שייכת"

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

הקמרוני עקץ את היריבה העירונית כשכתב באינסטגרם "לצערי לא ראיתי את הפועל חיפה בטבלת הפלייאוף העליון", קשר האדומים לא נותר חייב וירה בחזרה. וגם: במכבי חיפה סקפטיים לגבי צירופו של אייל ברקוביץ'

(גודל טקסט)
שמחה גדולה במכבי חיפה לאחר ניצחון החוץ 2:3 על קרית שמונה לראשונה מזה מספר שנים וההעפלה למקום השני בטבלה, שמחה שבצד השני טענו שעברה את גבול הטעם הטוב בעקבות פוסט שפרסם הקשר ג'ורג' מנדז'ק.


הקמרוני לא חגג את הבטחת המקום השני, אלא עקץ את היריבה העירונית הפועל חיפה שנותרה מחוץ לשש הראשונות – דווקא בתקופה בה המתיחות בין הצדדים עלתה בעקבות הפוסטים של גבריאל תמאש. "קמתי בבוקר ורציתי לבדוק מתי הדרבי הבא שלנו בפלייאוף העליון, אבל לצערי לא ראיתי את הפועל חיפה בטבלה", כתב מנדז'ק והוסיף, "יש רק קבוצה אחת בחיפה וזאת מכבי".


גל אראל מהצד השני לא נותר חייב וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "ספורטאי קטן. לא שמעתי אותך בשנה שעברה כשהבסנו אתכם בדרבי. הערכים שגדלתי בהפועל חיפה הם ערכים של כבוד ורצון לנצח על המגרש. בינתיים במגרש לא ניצחת אפילו דרבי אחד. אם יחליטו להשאיר אותך בשנה הבאה, נראה למי חיפה שייכת".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This morning I check to see when we go to play against hapoel Haifa in Play off aelyon unfortunately I don't see @hapoelhaifa in the table of our playoff There is one team in Haifa and is @maccabihaifafc #Green supporters we will need you even more to finish in this second place

A post shared by G.C Mandjeck 14 (@14_georgesmandjeck_off) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ספורטאי קטן לא שמעתי אותך שנה שעברה מדבר כשהבסנו אותכם בדרבי! או שהייתם עוד מדרגה קטנה בדרך להניף גביע הערכים שאני גדלתי בהפועל חיפה הם ערכים של כבוד ולנצח במגרש לא בדיבורים , ובנתיים במגרש לא ניצחת אפילו דרבי אחד. אם יחליטו להשאיר אותך בעונה הבאה נראה למי חיפה שייכת . Dear little athlete, I haven't heard a word out of your mouth last year when you guys lost the derby! Not to be mentioned loosing the Israeli cup to us!! I grew up in Hapoel Haifa with values and respect for the game the fans and my other colleagues. So far my friend you haven't won any derby or any trophy. If they'll still keep you in this team next year we will face each other on the field and see who's Haifa belongs to הבנתי שלא היית פה שנה שעברה, אפילו לא שמתי לב. I just realized you weren't here last year. I didn't even pay attention.

A post shared by gal_arel (@gal_arel) on



במכבי חיפה טרם התייחסו לאירועי השעה האחרונה, אלא הסבירו כיצד הניצחון אתמול היה משמעותי במיוחד: "זהו ציון דרך עבורנו, ניצחון שהראה את גדולתו של מרקול בלבול", אמר גורם בחיפה שהוסיף: "הוא עשה מפנה בלתי רגיל מאז שהגיע לכאן". במועדון הוסיפו שהמאמן, שלא הפסיד ב-12 משחקי הליגה שלו במועדון, "החזיר את הזהות של המועדון ועמד בכל המשימות העונה".


במכבי חיפה ניתחו את השינוי שעבר על המועדון: "היום יש לנו קבוצה מאורגנת, טקטית, עם אופי, קבוצה שחוששים ממנה. בלבול משתף מספר רב של שחקנים צעירים ורובם שחקני בית. יש לו גם אחוזי הצלחה בלתי רגילים שבעונה רגילה היו מובילים למקום הראשון". החילוף של המאמן שהעלה את שון וייסמן מהספסל התברר כבינגו לאחר שהחלוץ כבש צמד.


לגבי וייסמן, הירוקים רוצים לראות את החלוץ ממשיך במועדון וימשיכו בשיחות במטרה להחתימו על חוזה חדש. בסביבתו של החלוץ אישרו שהוא אינו פוסל גם מעבר לאירופה אך העובדה שלאחרונה זוכה לקרדיט מבלבול, עשויה לשנות את החלטתו בנושא. מי שעוד זכו למחמאות בירוק היו נטע לביא, קארים פריי, וירדן שועה שבישל מסירה נהדרת לשער הראשון של רז מאיר.



שון וייסמן. במועדון רוצים שימשיך (מאור אלקסלסי)


בנושא אחר, הבעלים יעקב שחר צפוי להיפגש גם השבוע עם שני כוכבי העבר, ג'ובאני רוסו ואייל ברקוביץ'. רוסו צפוי לסכם עם שחר לגבי תפקידו במועדון כאשר במקביל כבר שוחח עם מאמן הקבוצה מרקו בלבול. לגבי ברקוביץ', לו הוצע לשמש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער, גם הוא ייפגש עם הבעלים בכדי להבין מה יהיו הסמכויות שלו. במהלך השיחה תתקבל החלטה סופית בנושא. גורם במועדון התייחס לנושא: "אנחנו סקפטיים כי ציפינו שהתשובה של ברקוביץ' תהיה מהירה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי