מנחם קורצקי צפוי לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים ברעננה

קורצקי
קורצקי | מאור אלקסלסי

עוד לפני תום העונה צפוי אשר אלון לאשר את החוזה החדש של המאמן, שביטא את התחושות הקשות כלפי השופטים: "אין נגדנו קונספירציה, אבל זה מחניק בגרון" ועקץ: "אני חושש לקראת מאבקי הירידה בגלל הדברים האחרים"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה אתמול באצטדיון סמי עופר בתיקו 2:2 נגד הפועל חיפה וסיימה את העונה הרגילה במקום ה-10 עם 30 נקודות. החבורה של מנחם קורצקי תשחק בפליאוף התחתון ותזכה לארבעה משחקי בית באצטדיון רמת גן ושלושה בחוץ. בקבוצה לא תלו תקוות גדולות בהעפלה לפלייאוף העליון, וידעו שגם ניצחון על הפועל חיפה לא היה מספיק להתברג לפליאוף העליון, בשל תוצאת התיקו שהשיגה הפועל חדרה נגד מכבי נתניה.

למרות זאת, ברעננה קיימת אכזבת ענק שהתבטאה בתחושות גדולות של קיפוח מתמשך מצד שופטי הכדורגל לאורך כול העונה. המאמן מנחם קורצקי: "זה כואב כי לא נותנים לנו לנצח זה לא שיש נגדנו קונספרציה, אבל זה מחניק בגרון. אנחנו בפלייאוף התחתון ואני חושש ממאבקי הירידה לא בגלל היכולת של הקבוצה אלא בגלל הדברים האחרים, שרק לא יפריעו לנו".

בסיום המשחק נוצר עימות בין מספר אוהדי הפועל חיפה המאוכזבים, שירקו וקיללו את המאמן מנחם קורצקי שהבהיר: "הדבר לא יפה ולא מכובד". ערב משחקי ההשלמה של מ.ס. אשדוד ובני סכנין להפועל רעננה פער של שמונה ו-10 בהתאמה. במחזור הבא תארח הפועל רעננה את הקבוצה שתסיים במקום האחרון.
 

השחקן המצטיין במשחק אתמול היה המגן השמאלי ירדן כהן, שגם כבש שער מרהיב ביופיו ונמצא בפנקס הקניות של מכבי חיפה קבוצת נעוריו, ובית"ר ירושלים שמחפשת מגן שמאלי. כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, בסביבת הפועל רעננה טוענים כי המאמן החיפאי מרקו בלבול, שנתן לירדן כהן במה בנבחרת הצעירה עד 21, מבקש לצרף את המגן השמאלי בסיום העונה כשלאחרון חוזה לשלוש שנים נוספות בהפועל רעננה.


גורר תשומת לב רבה בליגת העל. ירדן כהן (אריאל שלום)

קורצקי, שנשאל על ירדן כהן וכישרונות צעירים נוספים שמטופחים בקבוצה ענה: "יש לנו במחלקת הנוער שחקנים שניתן להם במה, ויחד עם זאת והמועדון מאפשר לשחקנים לעבור לקבוצות אחרות, לא קושרים אותם". לגבי עתידו המקצועי בקבוצה הבהיר מאמן רעננה כי הוא מצפה לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. עוד לפני סיום העונה אמורים הבעלים אשר אלון ודמיאן רויטמן לאשר את חוזהו החדש של קורצקי למשך שלוש השנים הבאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי