איציק ניסנוב: "בתוך שנתיים, שלוש נאבק חזק בצמרת"

איציק ניסנוב
איציק ניסנוב | אודי ציטיאט

בעלי הפועל תל אביב בראיון בלעדי לספורט1 דיבר על גוטליב ודגני: "צריכים להיות בהרכב הפותח של הנבחרת". נושא רכישת המועדון: "נכון לעכשיו אין שום דבר" ועתידו של רפואה: "יעמוד על הקווים בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

מאמן הנבחרת הלאומית האוסטרי אנדי הרצוג אמור לפרסם בתום המחזור ה-26 של ליגת העל, את רשימת השחקנים לקראת שני המשחקים במוקדמות היורו 2020 נגד סלובניה ואוסטריה שיתקיימו באצטדיון סמי עופר בתאריכים ה-21 וה-24 בחודש בהתאמה.

שחקנים רבים בעיקר מליגת העל רואים עצמם ראויים להיות בסגל הלאומי מעבר לרשימת הליגיונרים הכמעט קבועה. בשורות הפועל תל אביב מאמנים כי שחקני מכרז ההגנה ראויים להגיע לנבחרת למרות מיקומה של הקבוצה בפלייאוף התחתון.

הבעלים של הפועל תל אביב איציק ניסנוב אמר לספורט1: "שני שחקני ההגנה של הפועל תל אביב אדי גוטליב ואוראל דגני, לא רק שצריכים להיות מוזמנים לסגל הנבחרת הלאומית על ידי המאמן אנדי הרצוג, הם צריכים להיות בהרכב הפותח של הנבחרת נגד סלובניה ואוסטריה. השניים נמצאים ביכולת טובה לאורך כול העונה והם מעוז משחק ההגנה של הפועל תל אביב וראויים לחולצת ההרכב הפותח. בהפועל תל אביב ובקרב חובבי הנבחרת הלאומית מצפים לראות שמקומם בנבחרת ישראל".


אדי גוטליב עם אוראל דגני. בקרוב בהרכב נבחרת ישראל? (דני מרון)

יצוין כי מאז מונה אנדי הרצוג לעמדת המאמן הלאומי דובר על זימונו של הקפטן אוראל דגני מהלך שלא יצא בסופו של יום לפועל כשמספר בלמים של הפועל באר שבע שהוזמנו לא היו כשירים בהם עבד אלחמיד ושיר צדק.

בנושא המו"מ לרכישת המועדון האדום הבהיר איציק ניסנוב: "נכון לעכשיו אין שום דבר וכלום לא קורא בנושא רכישת הפועל תל אביב. אני מבטיח כי בתוך שנתיים שלוש הפועל תל אביב תאבק חזק מאוד בצמרת העליונה ביותר של ליגת העל ועל הקווים בעונה הבאה יהיה המאמן קובי רפואה".


"קובי רפואה יאמן את הפועל תל אביב בעונה הבאה". איציק ניסנוב רואה עתיד ורוד למועדון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי