צפו בתקציר: הפועל באר שבע חילצה 0:0 מול בני סכנין בדוחא

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

נועלת הטבלה עם חואן קרלוס על הקווים הייתה טובה יותר, אך לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי במחצית השנייה לאחר שאורן ביטון הורחק (47). יכולת אדירה של לויטה בין הקורות העניקה נקודה לקבוצה של בכר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר הכרעת זהות העולות לפלייאוף העליון, המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה של ליגת העל נמשך הערב (ראשון), כשבני סכנין והפועל באר שבע נפרדו בתיקו 1:1 באצטדיון דוחא.


האלופה שלטה בכדור לאורך המחצית הראשונה, אבל לא הייתה תכליתית. נועלת הטבלה עם חואן קרלוס על הקווים הייתה מסוכנת יותר, ורק יכולת טובה של אוהד לויטה בין הקורות מנעה שערים של איברהים ללה ואיהב גנאים.


שתי דקות בתוך המחצית השנייה, הקבוצה של בכר נשארה בעשרה שחקנים לאחר שאורן ביטון דרך על הרגל של עלי עותמאן, אלי חכמון לא התלבט ושלף מיד כרטיס אדום ישיר למגן. סכנין לחצה ולא הפסיקה לסכן את השער של אוהד לויטה, אבל השוער הציג את כל הארסנל ובתצוגת הצלות חילץ נקודה עבור האורחים.


אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה, הפועל באר שבע נעצרה בדוחא רגע לפני תחילת הפלייאוף העליון והקרבות הישירים על הכרטיס לאירופה. מנגד, בבני סכנין יכולים להיות מאוכזבים מכך שגם במשחק טוב שלהם בדוחא, עם יתרון מספרי לארוך דקות רבות, הם לא הצליחו להשיג שלוש נקודות. כעת, נועלת הטבלה רחוקה כבר שבע נקודות מחוף מבטחים.   

 


אחרי שני משחקים, הקהל חזר לאצטדיון דוחא (מאור אלקסלסי)


הרכבים:
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי (מארון גנטוס 79), עמנואל אמבולה, איהאב גנאים, חאלד חלאיילה (אלכסנדר סטטסנקו 74), מהראן ראדי, ישראל זגורי (סטניסבלייביץ' 63), שלומי אזולאי, איברהים ללה.


הפועל באר שבע
: אוהד לויטה, בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, שיר צדק, אורן ביטון, מרואן קבהא, ג'ון אוגו, חנן ממן (לואי טאהא 50), מאור מליקסון, ניב זריהן (אריק סאבו 73), בן שהר (נייג'ל האסלביינק 79).



חואן קרלוס (מאור אלקסלסי)



ברק בכר (מאור אלקסלסי)



מהלך המשחק
שבע דקות מפתיחת המשחק, סכנין הגיעה להזדמנות הראשונה. ישראל זגורי בעט כדור שעלה מעל השער של אוהד לויטה. ארבע דקות חלפו ובאר שבע איימה על השער. בן שהר ניסה את כוחו עם בעיטה מ-23 מטרים אבל הכדור שלו לא היה מדוייק. בדקה ה-17 איברהים ללה התרומם לנגיחה בתוך הרחבה אחרי כדור שהוגבה מצד שמאל, אוהד לויטה הדף את הכדור נהדר ומנע יתרון של המארחים. 



אוהד לויטה (מאור אלקסלסי)


בדקה ה-27 מהראן ראדי הגביה כדור מאגף שמאל ומצא את הראש של איהאב גנאים שמחמישה מטרים נגח טוב אבל שוב אוהד לויטה היה במקום ומנע שוב פיגור מהקבוצה של ברק בכר. 



חאלד חלאיילה מול מאור מליקסון (מאור אלקסלסי)



ישראל זגורי וניב זריהן (מאור אלקסלסי)



מהראן ראדי (מאור אלקסלסי)


בדקה ה-45 הפועל באר שבע הגיעה להזדמנות הכי טובה של עד כה. שיר צדק הגביה כדור לרחבה וחנן ממן התרומם גבוה אבל נגח לידיים של מחמוד קנדיל.



אורן ביטון יורד מהדשא לאחר ההרחקה (מאור אלקסלסי)


שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה באר שבע נשארה בעשרה שחקנים. אורן ביטון דרך על הרגל של עלי עותמאן ואלי חכמון לא התלבט ושלף כרטיס אדום ישיר למגן. 



מרואן קבהא עם הכדור (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-65 הפועל באר שבע יצאה ממהלם של ההרחקה, מרואן קבהא הגביה כדור נהדר לתוך הרחבה שמצא את הראש של בן שהר אבל מחמוד קנדיל זינק נהדר והדף לקרן.  




איהאב גנאים (מאור אלקסלסי)


בדקה ה-72 סטניסבלייביץ' ניסה את כוחו ובעט כדור חזק מקצה הרחבה וסחט עוד הדיפה נהדרת מאוהד לויטה. 12 דקות חלפו והלחץ של בכנין המשיך, שלומי אזולאי בעט מתוך הרחבה כדור לפינה אבל לויטה שוב הצליח להדוף. 



אוהדי בני סכנין מתפרעים בסיום המשחק (מאור אלקסלסי)






























מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי