צפו בתקציר: טעות שיפוט סידרה לפ"ת 0:2 קריטי על אשדוד

ארמנדו קופר
ארמנדו קופר | עדי אבישי

אלבז מצא את הרשת (11) וארמנדו קופר קבע את תוצאת המשחק (54, פנדל). בצד השני גרינפלד התעלם מנגיעת יד ברורה בתוך הרחבה (22) וקיפח את האורחת, שהתקרבה לליגה הלאומית לאחר שהפער בין הקבוצות צמח לשש נקודות

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הושפלה בשבוע שעבר 6:0 על ידי הפועל תל אביב והערב (ראשון) היא תיקנה את הרושם עם ניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד בהתמודדות שהוגדרה על ידי אנשי שתי הקבוצות כ"משחק העונה". אלי אלבז כבש את הראשון שלו במדי קבוצתו החדשה (11) וארמנדו קופר הכפיל מהנקודה הלבנה (54). בדקה ה-22, במצב של 0:1, אוראל גרינפלד התעלם מפנדל ברור לזכות המפסידה, שהתקרבה צעד נוסף לירידת ליגה.


המשחק לא התעלה לרמה גבוה, אבל מכבי פתח תקווה הייתה נחושה יותר וכעבור 11 דקות היא גם באה על שכרה. פרנק במבוק מצא בכנף שמאל את הריסון מנזלה שפרץ נהדר והעביר כדור רוחב מדוד היישר לאלי אלבז שדחק מקרוב את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה. בדקה ה-22 מ.ס אשדוד קופחה בגדול כאשר בעיטה חופשית של דן ביטון פגעה בידו של אלבז בתוך הרחבה, אך השופט אוראל גרינפלד הורה להמשיך לשחק.


בפתיחת המחצית השנייה אבי בוחבוט ומשה אוחיון ביצעו חילוף כפול כאשר בן רייכרט ושגיב יחזקאל נכנסו במטרה לאזן את המשחק, אך הקשר ביצע שטות כעבור תשע דקות כאשר תפס את גידי קאניוק בחולצה בתוך הרחבה. ארמנדו קופר, אחרי ויכוח בין לא מעט שחקני פתח תקווה, לקח את האחריות ושלח את הפנדל לרשת. בדקה ה-74 יחזקאל קיבל הזדמנות פז לצמק לאחר מסירת עומק אדירה של גורדנה, אך הבעיטה שלו נעצרה רק בקורה.


בעקבות הניצחון, מכבי פתח תקווה הגדילה את הפער בינה לבין מ.ס אשדוד לשש נקודות כאשר נותרו עוד שבעה מחזורים עד תום העונה. במחזור פתיחת הפלייאוף העליון תצא החבורה של גיא לוזון למשחק חוץ בקריית שמונה בעוד הקבוצה מעיר הנמל תארח באצטדיון הי"א את האחרונה בטבלה בני סכנין.




קרב על שש נקודות. אוחיון ולוזון (עדי אבישי)


הרכבים:
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, איסה סיסוקו, תומאס סיבוק, עידן אדהנני, גל שיש, פרנק במבוק, גידי קאניוק, ארמנדו קופר, הריסון מנזלה, אופיר מזרחי (איתיטאקו, 63), אלי אלבז (תראי בריבו, 74).


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, 
 גיל כהן, ניר ברדע, איסמעילה לינגאנה, יצחק אספה (גל צרויה, 60), לאונרד אווסו (בן רייכרט, 46), דן ביטון, רועי גורדנה, יובל יעקובוביץ' (שגיב יחזקאל, 46), בנצי מושל, סייבו קוייטה.


מהלך המשחק
דקה 11, מכבי פתח תקוה עלתה ל-0:1: 
הריסון מנזלה פרץ נהדר באגף שמאל והעביר כדור רוחב מצוין, אליו הגיע ראשון אלי אלבז שדחק מקרוב לרשת את שער הבכורה שלו בקבוצה.



הרבה לחץ השתחרר. שחקני מכבי פתח תקווה (עדי אבישי)


דקה 22: אשדוד קופחה. כדור חופשי של דן ביטון נעצר בידו של אלבז, אך השופט אוראל גרינפלד התעלם והאורחת לא קיבלה פנדל שהגיע לה.

 


יצחק אספה מול גל שיש (עדי אבישי)


דקה 53, 0:2 למכבי פתח תקווה: בן רייכרט תפס בחולצתו של גידי קאניוק וגרינפלד שרק בצדק לבעיטת עונשין מ-11 מטר. לאחר ששחקני המארחת התווכחו מי יבעט, ארמנדו קופר היה זה שלקח את אחריות ודייק בקלילות.


דקה 74: שגיב יחזקאל מצא את עצמו לבדו מול צחי גיגי, אך הבעיטה שלו נעצרה בעמוד. חוסר מזל.


דקה 80: כדור חופשי אדיר של דן ביטון נהדף ברגע האחרון על ידי גיגי שהתעופף והוציא את הכדור לקרן.




הבעיטה שהכריעה את המשחק. ארמנדו קופר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי