איביץ': "עדיין לא ברור האם אייל גולסה יחזור לשחק העונה"

גולסה וספורי
גולסה וספורי | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב התייחס למצבו של הקשר לפני המשחק נגד בני יהודה שיינעל את העונה הסדירה (שני ב-20:10, ספורט1): "יכול להיות שהוא יצטרך לעבור ניתוח". על ראיקוביץ': "השוער הבא לא בהכרח חייב להיות זר"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תנעל מחר (שני ב-20:10, שידור ישיר בספורט1) את העונה הסדירה בליגת העל במשחק בית נגד בני יהודה כאשר המטרה היא להגדיל את הפער ממכבי חיפה השנייה ל-22 נקודות ולהתחיל את הפלייאוף העליון עם מאזן נקי מהפסדים


עוד לפני האימון המסכם, הצהובים קיימו את מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפותם של המאמן ולדימיר איביץ' והקפטן שרן ייני, שפתח את דבריו והבהיר: "אנחנו מתייחסים לכל משחק בשיא הרצינות ומתכוננים להגיע מחר במטרה לנצח. אנחנו לא מתכוונים לבוא שאננים. התכוננו לכל השבוע הכי טוב שאפשר, יש לנו תכנית משחק ברורה. הרצינות הייתה מעולה, אין סיבה להסתכל על המשחק הזה בצורה שונה. אנחנו לא חושבים על הגביע או הפלייאוף, רק על בני יהודה. אנחנו לא נוהגים לספר איך אנחנו מתכוננים. המשחקים נגד בני יהודה תמיד מסובכים, יש כמה קבוצות כאלה, אנחנו מתכוננים למשחק קשה מאוד ומאבק פיזי טוב".


המאמן ולדימיר איביץ' התייחס למצבו של אייל גולסה, שלא שיחק מעל ארבעה חודשים, ואמר: "הוא החלים, בחודש האחרון הבעיה שלו בשריר נפתרה, אבל הוא צריך לעבור טיפולים. אנחנו צריכים לעקוב ולראות מה יקרה בימים הקרובים, נצטרך לקבל החלטה חשובה לגבי עתידו. הוא לא בסכנה, אבל לא ברור האם הוא יחזור העונה, בימים הקרובים נקבל החלטה ויכול להיות שהוא יצטרך לעבור ניתוח".



מצבו עדיין לא ברור. אייל גולסה (אודי ציטיאט)


עתידו של ראיקוביץ': "יש לנו שוער ויש לו חוזה לעוד עונה. בדרך כלל מועדון כמו מכבי לא אוהב לשמור שלושה או ארבעה שחקנים בעמדת השוער. אנחנו רוצים שוער מוביל אחד ולחזק את החלקים האחרים בקבוצה, השחקנים חושבים על העתיד, והמועדון חושב על העתיד. אם תגיע הצעה טובה על ראיקוביץ' והוא יחליט לעזוב, נקבל את ההחלטה. השוער הבא לא בהכרח חייב להיות זר אם נמצא שוער טוב מישראל".


מצבו של ניקוליץ': "הוא סבל מפציעה מסובכת. עכשיו הוא מרגיש טוב, עובד, וברגע שהוא יגיע למצב טוב נשתמש בו. אני מקווה שזה יהיה במשחק הבא, אולי נגד חדרה, ואם זה לא יהיה נגד חדרה זה יהיה בטוח אחרי הפגרה. הבעיה בשרירים של גולסה החלימה בחודש האחרון, אבל הוא צריך לעבור טיפולים. אנחנו צריכים לעקוב ולראות מה יקרה בימים הקרובים, כי כולנו ואני צריכים לקבל החלטה חשובה לגבי עתידו. הוא לא בסכנה, בימים הקרובים נקבל החלטה".


על בני יהודה: "המשחק יהיה קשה מאוד. אנחנו מכבדים את הקבוצה הזאת מאוד כי רוב העונה היא הייתה במקום ה-2 בטבלה iרק לפני כמה שבועות היא איבדה אותו. הם קבוצה רצינית עם מאמן רציני, והם ראויים להיות בפלייאוף העליון. יש להם המון שחקנים איכותיים, אבל אנחנו התכוננו למשחק בשביל לנצח אותו".



ולדימיר איביץ' (מכבי תל אביב)


על יוסי אבוקסיס: "הוא בטוח מאמן טוב, הם משחקים כדורגל טוב, יש להם שיטה אחת שעובדת. הוא ניצח מועדונים יותר גדולים משלו, והם היו בטופ 3 כמעט כל העונה. כשקבוצה כמו בני יהודה נמצאת בחצי גמר הגביע ובפלייאוף העליון, אני מאמין שזאת הצלחה".


על כך שמכבי ת"א תפגוש את בני יהודה גם בחצי גמר גביע המדינה: "זאת לא בעיה, אי אפשר לשנות את זה. המשחק הקרוב הוא המשחק החשוב ביותר. זה המשחק האחרון של העונה הסדירה, אנחנו רוצים לסיים בדרך הטובה ביותר. עומדת מולנו קבוצה קשוחה וחזקה, אנחנו נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לנצח".


על כך שהקבוצה עשויה לזכות באליפות נגד מכבי חיפה: "אני לא חושב על זה. יש לנו קודם כל משחק נגד בני יהודה, ואז חדרה. זה לא משחקים קלים. אתה חייב לעבוד קשה ולתת 100% נגד כל יריבה, כי אם לא תעשה את זה אתה תפסיד".


ההישג של הפועל חדרה: "דיברתי הרבה פעמים עליהם. הם הראו שהם קבוצת פלייאוף עליון. זה לא במקרה, הם שיחקו 26 משחקים. עם התקציב הזה, הם נלחמו והם ראויים להיות בשישייה הראשונה. כבוד גדול".


המושאלים לחדרה: "זאת הזדמנות טובה לשחקנים שלא משתלבים אצלנו בסגל. זה טוב לכולם, הם משחקים הרבה והם צריכים לשחק, הם מציגים יכולת טובה לחלקים וזה חשוב עבורם. אני מאמין שהקבוצה מרוצה ממה שהם עושים, וזה טוב לכל הצדדים כי שחקנים צעירים יקבלו הזדמנות לשחק בפלייאוף העליון".




ישחק בפלייאוף העליון. אילון אלמוג (אודי ציטיאט)


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (מאור קנדיל), שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי (אבי ריקן), דור מיכה, עומר אצילי, צ'יקו אופואדו, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי