מרתון שיחות בין חוגג לקלינגר, שעשוי לסיים את תפקידו מידית

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

לאחר ההפסד להפועל ת"א והכישלון בהשגת הכרטיס לפלייאוף העליון, במועדון מצפים מהמאמן לשים את המפתחות ולא מן הנמנע גם שהבעלים יחליט לפטרו. השחקנים גילו שאימון הבוקר נדחה, מי שיבקש שדרוג לא יישאר

(גודל טקסט)

חוסר הוודאות בנוגע לעתידו של המאמן ניר קלינגר נמשך גם הלילה, כאשר האחרון היה מנותק במהלך כל היום והעדיף לקחת פסק זמן על מנת לעכל את הדברים. לספורט1 נודע ששחקני הקבוצה קיבלו הודעה שהאימון שתוכנן למחר בשעות הבוקר נדחה ל-16:00 אחר הצהריים.

בשעות האחרונות קלינגר וחוגג שוחחו מספר פעמים והבעלים עדיין מתלבט לגבי עתידו של המאמן. ייתכן שבשיחות דנו השניים על סיום דרכו של המאמן באופן מידי בעקבות היממה קשה מאוד שעברה על אנשי בית"ר ירושלים, אחרי ההפסד הצורב אמש (שבת) 1:0 להפועל תל אביב בטדי והעובדה כי הקבוצה נכשלה במשימה שלה להשגת המקום בשישייה הראשונה ותשחק בפלייאוף התחתון.

בסביבתו של קלינגר מספרים שהוא "ירד למחתרת", כדי להתכנס עם עצמו ולחשוב על צעדיו הקרובים. גורם המקורב למאמן אף העריך שהוא, שקיבל בצורה קשה מאוד את ההפסד והכישלון בהשגת הכרטיס לפלייאוף העליון, עשוי להודיע לחוגג כי הוא מניח את המפתחות ועוזב באופן מיידי.

בבית"ר ירושלים מצפים שקלינגר ייקח אחריות על הכישלון ויודיע על סיום תפקידו, אם כי צעד כזה יכול גם להגיע מכיוונו של חוגג שמאוכזב ביותר מהחודש האחרון מהתוצאות ומהיכולת של השחקנים על הדשא.


ניר קלינגר. "ירד למחתרת" כדי לבצע חושבים (דני מרון)

כפי שפורסם בספורט1, אי העפלה לפלייאוף העליון גרמה למועדון הפסד כספי המוערך ביותר מחמישה מיליון ש"ח וכנגזרת מכך ובהמשך למהפכה המקצועית המתוכננת, הועבר היום מסר חד משמעי מכיוונו של הבעלים למספר שחקנים הנמצאים במשא ומתן על הארכת חוזה לעונה הבאה. כל שחקן שיבקש שקל אחד יותר ממה שהוצע לו, יימצא את עצמו מחוץ לקבוצה באופן מיידי. בין השחקנים שמסיימים חוזה נמצאים מאור בוזגלו, אור זהבי, אנתוני וארן, טל כחילה ואיתמר ניצן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי