צפו בתקציר: שער ובישול לעטר ב-1:2 של מכבי תל אביב על בני יהודה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

הצהובים סיימו את העונה הסדירה ללא הפסד, ריקן קבע מהפך (81) לאחר בישול של עטר שכבש את השוויון מוקדם יותר בבעיטה חופשית (62). תאמבי עוד נתן לכתומים יתרון מפתיע (35). מיכה נפצע בידו ופונה לבי"ח (40)

(גודל טקסט)

רגע לפני תחילת משחקי הפלייאוף, המחזור ה-26 והאחרון של העונה הסדירה בליגת העל הגיע הערב (שני) לסיומו, כשמכבי תל אביב ניצחה 1:2 את בני יהודה בדרבי הקטן של העיר.


בדקה ה-33 אלי דסה הכשיל את מאוויס צ'יבוטה ברחבה וגל לייבוביץ שרק לפנדל. פרדראג ראייקוביץ' הצליח להדוף את הפנדל של שי קונסטנטין אך נכנע לכדור החוזר של סגס תאמבי שעט על הריבאונד וכבש. בדקה ה-62 מכבי תל אביב השיגה את השוויון עם בעיטה חופשית אדירה של אלירן עטר שסובב את הכדור לחיבורים של יהונתן שאבי. בדקה ה-81 המהפך הושלם כשעטר מצא את אבי ריקן בתוך הרחבה והאחרון המשיך בנגיעה מדוייקת לרשת ושלח את הקהל הצהוב לחגוג.


מכבי תל אביב סגרה את העונה הסדירה עם הישג נאה כשבעמודת ההפסדים שלה בטבלת ליגת העל מופיעה הספרה אפס, ונראה ששום דבר לא יעצור את השחקנים של איביץ' מזכייה מוקדמת מאוד בצלחת האליפות, כשהיא מוליכה את הליגה בפער של 22 נקודות ממכבי חיפה שבמקום השני. 


בצד השני, בני יהודה יוצאת מאוכזבת לאחר שהייתה קרובה להוציא נקודות מהמוליכה, וכעת היא סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים ונמצאת בירידה.  השחקנים של יוסי אבוקסיס יצטרכו להרים את עצמם לקראת הפלייאוף העליון והקרבות על הכרטיס לאירופה.



שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל בנתניה (דני מרון)
 
 

בתוך כך, לספורט1 נודע שבמשחק נכח נציג פיפ"א שהגיע לעקוב אחר השימוש ב-VAR. הנציג התרשם לטובה מהשימוש במערכת במהלך המשחק, והחליט בסיום כי ניתן להשתמש במערכת החל מהמחזור הקרוב, כשאישור סופי צפוי להתקבל בימים הקרובים.  



וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג (דני מרון)


הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, אבי ריקן, דור פרץ, דור מיכה (יונתן כהן 40), אלירן עטר, עומר אצילי, צ'יקו אופואדו (איתי שכטר 63).


בני יהודה: יהונתן שאבי, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, שי קונסטנטין (אבישי כהן 68), מתן בלטקסה, סגס תאמבי, איסמעילה סורו, עמית זנטי (דולב חזיזה 57), מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר.



ולדימיר איביץ' (דני מרון)



יוסי אבוקסיס ויעקב אסייג (דני מרון)


מהלך המשחק

חמש דקות משריקת הפתיחה, בני יהודה הגיעה להזדמנות הראשונה שלה. מתן בלטקסה הגיע טוב לכדור קרן אך פרדראג ראייקוביץ הדף נהדר. שתי דקות מאוחר יותר צ'יקו אופואדו חטף את הכדור ונכנס לרחבה אך בעט רחוק מהמסגרת. 




יהונתן שאבי (דני מרון)

 
 

בדקה ה-33 מאוויס צ'יבוטה נכנס לרחבה מצד שמאל והוכשל על ידי אלי דסה, גל לייבוביץ' לא התלבט והצביע על הנקודה הלבנה. פרדראג ראייקוביץ' הצליח להדוף את הפנדל של שי קונסטנטין אבל נכנע לכדור החוזר של סגס תאמבי. 0:1 בני יהודה.




סגס תאמבי חוגג (דני מרון)


חמש דקות מפתיחת המחצית, הצהובים כמעט השיגו את השוויון. אלי דסה הגביה כדור נהדר מאגף ימין ומצא בתוך ברחבה את צ'יקו אופואדו שמחמישה מטרים בעט עם העקב והכדור שלו חלף בסמוך לעמוד. 



פרדראג ראייקוביץ' (דני מרון)



שרן ייני ויאקוב סילבסטר (דני מרון)



עומר אצילי ודן מורי (דני מרון)


בדקה ה-58 יונתן כהן ניסה את כוחו בבעיטה חזקה מ-17 מטרים אך הכדור שלו החמיץ במעט את המסגרת של יהונתן שאבי. ארבע דקות חלפו, אלירן עטר בעט כדור חופשי מסובב מצד שמאל לחיבורים של יהונתן שאבי שלא הצליח להדוף ורק נגע בכדור בקצות האצבעות. 1:1



צ'יקו אופואדו חוגג עם אלירן עטר (דני מרון)

בדקה ה-81 הצהובים הפכו את התוצאה אחרי שאלירן עטר מצא את אבי ריקן בתוך הרחבה והאחרון בעט חזק ומדוייק מתוך הרחבה אל עבר הרשת של יהונתן שאבי והקפיץ את הקהל בנתניה. 1:2 למכבי תל אביב.



עמוק בתוך תוספת הזמן איסמעילה סורו הורחק כשהרים את רגלו בצורה מסוכנת על אבי ריקן. 





שחקני מכבי תל אביב חוגגים בסיום (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי