מחקרים קבעו: מכבי ת"א הקבוצה ה-16 הכי מדויקת באירופה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

לפי הנתונים של מכון המחקר CIES Football Observatory, מוליכת ליגת העל בעטה לכיוון המסגרת 45% ממצביה, מנגד הפועל תל אביב מופיע במיקום זהה בטבלה ההפוכה. אייאקס ומנצ'סטר יונייטד חולקות את המקום הראשון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמשיך את העונה הנהדרת שלה במשחק הבית נגד בני יהודה (שני, 20:10, שידור ישיר בספורט1) אשר יסיים את העונה הסדירה בליגת העל ובערב המשחק קיבלו הצהובים הוכחה נוספת על העונה היוצאת דופן שלהם מבחינה מקצועית.

מכון המחקר הגדול בכדורגל העולמי, CIES Football Observatory, שמנתח נתונים שונים בחרבי 31 ליגת שונות באירופה פרסם היום את הקבוצות בעלי אחוזי הדיוק הגבוהים ביותר. את המקום הראשון בחמש הליגות הראשונות תפסה מנצ'סטר יונייטד עם 48.6%, אך במקום הראשון הכללי דורגה אייאקס עם לא פחות מ-50.4 אחוזי דיוק. מכבי תל אביב נמצאת גם היא בחברה טובה כשהיא דורגה במקום ה-16 מכלל המועדונים עם 45.0%.

בנוסף, פורסמו גם המועדונים עם אחוזי הדיוק הנמוכים ביותר באירופה ובאופן אולי לא מפתיע כל כך מופיעות שתי קבוצות ישראליות שגם נפגשו במחזור האחרון. יריבתה השנואה של מכבי תל אביב, הפועל תל אביב נמצאת באופן מקביל לצהובים בטבלה ההפוכה במקום ה-16 עם 31.0 אחוזי דיוק. בנוסף בית"ר ירושלים שבדיוק כמו האדומים קיבלו אין ספור ביקורות על חוליית ההתקפה מופיעה במקום ה-18. הקבצה הכי לא מדויקת באירופה היא קריליה סובייטוב סמרה הרוסית ובחמש הליגות הראשונות מופיעה קליארי האיטלקית.


בית"ר ירושלים והפועל ת"א עם אחוזי דיוק נמוכים במיוחד גם ביחס לכדורגל האירופי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי