הרוש הוצע למכבי ת"א, איביץ': "עובדים על השנה הבאה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

האלופה שבדרך חוגגת עונה סדירה שלמה ללא הפסד והמאמן הודה שהחלה עבודת הבנייה לעונה הבאה. שוערה של הפועל ב"ש שוב מועמד כמחליף לראיקוביץ', מיכה לא סובל משבר בידו. יונתן כהן: "לא רוצים להפסיד"

(גודל טקסט)

לראשונה בעידן משחקי הפלייאוף, יש קבוצה שסיימה את העונה הסדירה ללא הפסד: מכבי תל אביב של ולדימיר איביץ' עברה בהצלחה 26 מחזורים ללא הפסד אחרי ה-1:2 על בני יהודה אמש (שני), ניצחה 20 משחקים ושמרה על פער של 22 נקודות, שיא בפני עצמו, בדרך לאליפות שתוכל להפוך רשמית בעוד שלושה שבועות במשחק בית נגד מכבי חיפה, אם תנצח הקבוצה את חדרה ואת הירוקים בשני משחקים שייערכו בנתניה.

אנחת רווחה הייתה בקבוצה לאחר שהקפטן דור מיכה, שנפצע והוחלף עוד במחצית הראשונה, עבר צילום בבית החולים איכילוב והתברר כי הוא סובל ממכות יבשות בלבד ולא משבר בידו, מה שלא ימנע ממנו גם להיות חלק מסגל הנבחרת למשחקים נגד אוסטריה וסלובניה.

המאמן ולדימיר איביץ', כהרגלו, לא מיהר לחגוג את האפשרות לחגוג צלחת כבר במחזור ה-28 ולאחר המשחק דיבר בפתיחות על מספר נושאים המעסיקים את האוהדים וראשי המועדון בימים אלה. תחילה הסרבי דיבר על חוזהו המסתיים של אלירן עטר, שכבש אמש את שערו ה-12 העונה והוא התבסס בראש טבלת מלך השערים: "עטר הרוויח את החוזה לשנה הבאה ולא מהיום. הוא הראה את האופי שלו ואת היכולות שלו, הוא עובד קשה. אלירן עטר שיפר הרבה אספקטים במשחק ועבורי ההישארות שלו היא דבר ברור".


אלירן עטר. "הישארותו היא דבר ברור" (דני מרון) 

שחקן נוסף אליו התייחס איביץ' באופן ספציפי היה אלי דסה, שמעבר לפנדל שביצע על צ'יבוטה רשם את אחד ממשחקיו הפחות טובים העונה: "הוא לא היה במשחק גרוע, זה היה משחק לא טוב מספיק נגד צ'יבוטה שכשיש לו שטחים והא יודע להתנהל עם הכדור. זה שחקן שמגנים לא אוהבים לפגוש".

על השינויים הצפויים בסגל בקיץ: "אנחנו עובדים על השנה הבאה עם בן מנספורד וברק יצחקי. אנחנו מדברים על מה שקורה היום, מה קרה אתמול ומה יקרה מחר".

על בני יהודה, מי שגם תהיה יריבתו בחצי גמר הגביע: "אנחנו צריכים להתעורר, העלות את הרמה ולשחק כדורגל התקפי. אם לא נתעורר תהיה לנו בעיה בהמשך".


דסה. מאוויס צ'יבוטה עשה לו חיים קשים על הקו (דני מרון)

כחלק מהשינויים שכבר עומלים עליהם במכבי ת"א לעונה הבאה, נמשך החיפוש אחר שוער שיתפוס את מקומו של פרדראג ראיקוביץ', שלא צפוי להישאר. לספורט1 נודע שבשלב זה אין כוונה לנסות לצרף את שוער מ.ס. אשדוד יואב ג'ראפי, אך מתברר, לפי גורם בכיר בכדורגל הישראלי, שלמכבי תל אביב הוצע שוער הנבחרת והפועל באר שבע, אריאל הרוש שכבר סיכם את תנאיו במועדון בקיץ והתנה את החתימה במכירתו של ראיקוביץ'.


אריאל הרוש. אולי בעונה הבאה בקריית שלום? (דני מרון)

כפי שפורסם כבר אתמול, אביץ' גם סיפר כי הקשר איל גולסה אמור לעבור היום ניתוח ברצועת הברך העליונה. גולסה סיים למעשה את העונה וישוב לקבוצה לקראת תחילת העונה הבאה. לעומתו, הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' מתוכנן לערוך את הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב לאחר פגרת הנבחרת, במשחק נגד מכבי חיפה. אגב, כובש שער הניצחון אתמול, אבי ריקן, ספג כרטיס צהוב חמישי ולא ישחק נגד מכבי חיפה.


ריקן. יחמיץ את מה שעשוי להיות משחק האליפות (דני מרון)

אחרי המשחק דיבר גם יונתן כהן שסיפר: "במחצית הראשונה לא שיחקנו כול כך טוב ולא היינו מפוקסים. בחדר ההלבשה בהפסקה, לאחר שהמאמן אמר את מה שאמר, דיברנו השחקנים בין עצמנו והחלטנו שאת המשחק הזה לא נפסיד ושלא נפסיד עד סיום העונה. זאת המטרה שלנו, לנצח בכול משחק. הקהל נותן לנו את הדרייב, מכבי תל אביב נמצאת בעונה היסטורית וכול שחקן בקבוצה רוצה להשתתף. אנחנו עכשיו חושבים על המשחק הקרוב נגד הפועל חדרה".

על הכרטיס האדום שספג לפני שלושה שבועות נגד סכנין בגביע, מהלך שהרגיז את המאמן איביץ', אמר כהן: "עשיתי טעות בכרטיס הצהוב ועוד טעות בכרטיס האדום. דיברו איתי על כך במועדון ואני שחקן צעיר שלומד. הסיפור כבר מאחורי, קיבלתי עונש אחד וזה מספיק. מאוויס צ'יבוטה נתן משחק ענק ובכלל בני יהודה, נגדה נשחק בחצי גמר גביע המדינה, לא קבוצה קלה".


יונתן כהן במשחק הגביע לאחר ההרחקה. "עונש אחד זה מספיק" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי