נתניה גיששה אצל גינסארי, שזוכה להתעניינות מה-MLS

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | מאור אלקסלסי

בסביבתו של הקשר המולדובי של הפועל חיפה אישרו כי קיבלו מספר פניות מהליגה בארה"ב, כשגם היהלומים עוקבים אחרי השחקן. מיטרבסקי צפוי להחליף את תמאש המוצהב במשחק פתיחת הפלייאוף התחתון מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. בקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות כבר במפגש הביתי הקרוב מול הירושלמים, כשניצחון יוכל להבטיח סופית את ההישארות בליגת העל. הערב (רביעי) ערכה הקבוצה משחק אימון נגד קבוצת הנוער וניצחה 0:1 משער של גילי ורמוט.

בכרמל אמנם חוששים מהירידה המנטלית של השחקנים בעקבות ההגעה לפלייאוף התחתון ולכן הצוות המקצועי ערך מספר שיחות עם השחקנים. מבחינה מקצועית, הבלם הרומני גבריאל תמאש ייעדר בגלל צהובים וריקי מיטרבסקי צפוי להחליפו. בנוסף בחיפה מקווים כי הקשר שלומי אזולאי שעבר ניתוח בתוספתן יחזור לאימונים.

בינתיים, במועדון לא מדברים על העונה הבאה אך חלק מהשחקנים כבר זוכים להתעניינות וביניהם הקשר המולדובי ראדו גינסארי. בסביבתו של השחקן אישרו כי בשבוע האחרון היו מספר פניות מקבוצות בליגת ה-MLS וכעת מחכים להצעות הכספיות משם. בכל מקרה, חוזהו של השחקן בחיפה מסתיים בסיום העונה, והוא הודיע לראשי הקבוצה כי השיחות לגבי העונה הבאה יתקיימו רק בסיום העונה הנוכחית. עוד נודע כי גם מכבי נתניה גיששה אצל הקשר לגבי העונה הבאה. בסביבתו של גינסארי אמרו: "יש לנו מספר הצעות ונקבל את ההצעה הטובה ביותר בזמן הקרוב".


ראדו גינסארי. יישאר בהפועל חיפה גם בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, הקבוצה ממשיכה בפעילות הקהילתית ובשבוע שעבר סוכם על שיתוף פעולה בין המועדון לכפר הילדים והנוער בקריית ביאליק. במסגרת שיתוף הפעולה יגיעו שחקני חיפה לכפר הנוער ויעבירו הרצאות, כאשר כבר בשבוע שעבר הגיע השחקן אלמוג בוזגלו ופגש ילד אוהד הקבוצה אשר עבר טרגדיה משפחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי